Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävät peräpukamat! Mitä tehdä?

Vierailija
29.03.2008 |

Synnytin muutama päivä sitten ja toissapäivänä pullahtivat aivan järkyttävät peräpukamat. Ne ovat niin kipeät, että en oikein edes pysty kävelemään. Nyt ne tuntuvat kasvaneen eilisestä ja vähempi kuin Panacod ei riitä kipuun. Hädensasta ei ole kovin paljon iloa vaikka sitäkin olen laittanut. Kannattaako mennä lääkäriin? Vai odotella pukamien häviämistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reseptiä). Ja paljon haalealla vedellä suihkuttelua. Leseitä tms. kuitupitoista ruokavalioon, että kakka pysyy löysänä.

Vierailija
2/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parissa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos pukamat vuotavat verta niin mitä sitten pitää tehdä? Miten hoitaa niitä?

Olen raskaana.

Vierailija
4/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat ikään kuin pullahtaneet pyllynreiästä ulos? Minulla on yksi sellainen ja se on välillä rasittava, välillä ei oireile ollenkaan. Toisinaan kipeä, mutta yleensä vaivana on kutiaminen.

Vierailija
5/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä lääke =D ja saa käyttää myös raskaana ollessa!

ekan lapsen jälkeen jouduin ne hirttämään lääkärissä, kun aina tulivat takaisin ja vaivasivat kovasti

toisen jälkeen olin ihan varma, että joudun taas kun vaivas ja vaivas ja lääkkeet autto vaan hetkex..

mutta nyt ovat olleet jo pari kuukautta pois ja lähtivät siis ihan bebanthenilla! sitä siis laitoin monta kertaa päivässä PALJON, pääsivät paranemaan hyvin ja kun sitä oli myös kakatessa, kakka liukui ulos helposti, eikä repäissyt niitä uudestaan auki verta valumaan.. suihkuttelu myös helpottaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi