SIIS MITÄ VÄLIÄ; JOS ILKKA
On laittanu vaikka suoran kysymyksen Tukiaiselle, että " Annatko persettä " Mitä se meille kuuluu ? Se on yksityisasia, eikä liity hänen ammattitaitoonsa millään tavalla. Pitää osata erottaa oikeat asiat. Tukiainen on tyhmä blondi, joka olis voinu sopia asiat Ilkan kanssa keskenään, eikä lähteä julkaisemaan viestejä. Nyt se akka on pilannut yhden ihmisen uran todennäköisesti, oman maineensa ja myös Suomen maineen. Mutta jos on tyhmä, on tyhmä. Mä luulen että jos täs maailmas olis enemmän TUKIAISEN kaltaisia idiootteja, tulis aika paljon asioita julki joista kukaan ei tiedä mitään. Mä olen Ilkan puolella. Se ei kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa. Meille kansana, ainostaan omalle puolisolleen. Ja se ei ole meidän asia.
Kommentit (60)
ihmisen rinnalla julkisesti vaikka olis minkä ammatin edustaja, olet pinnallinen luuseri, jolle merkkaa vaan ihmisen asema.
Pelkkä julkisuus ei tee ex-formulakuskin asemaa rinnasteiseksi ulkoministerin tehtävän kanssa - siitä huolimatta, että molemmista kirjoitetaan Aller-konsernin julkaisuissa.
Vierailija:
ihmisen rinnalla julkisesti vaikka olis minkä ammatin edustaja, olet pinnallinen luuseri, jolle merkkaa vaan ihmisen asema.
kun et niitä tunnu omistavan. Jos vaikka saisit viisautta kaupanpäälle, ehkä hieman myös empatiaa muita ihmisiä kohtaan. Tekis varmaan hyvää sulle.
Aina vain tulee mieleen stripparit.
ei pitäis vaikuttaa uskottavuuteen työelämässä
Ihanko oikeasti voit kuvitella, että nämä vanhan ajan tiukat siveyssäädökset olisi NAISILTA lähtöisin? Päin vastoin, nehän on nimenomaan aikansa miesten aikaansaannoksia, joilla pidettiin nainen kurissa ja herran nuhteessa.
Naiset ei tässä yhteiskunnassa vielä kovin pitkään ole saaneet asioista päättää, jos et ole moista sattunut tietämään.
Vierailija:
ME itse. Ja luultavasti, joku vanhoillinen kolmen lapsen opettaja uskovainen äiti on keksinyt erikseen julkislain. Eihän ennen saanu erotakkaan ilman hyvää syytä. Piti antaa julki kaikki puolison pettämiset ja hakkaamiset ja perustella miks haluaa eron. Sekin on muuttunut. Maailma muuttuu.
Hans agerande ger ett mycket oseriöst intryck och undergräver och försvagar förtroendet för politiken. Att han fått fortsätta som om ingenting hänt säger väldigt mycket om den politiska kulturen i det här landet. Toleransen för vad som uppfattas som olämpligt är stor och det här är inte heller smickrande för hur man ser på mäns och kvinnors roller i politiken.
ovat samoja, joiden mielestä 14-vuotiaallakin olisi aikanaan pitänyt olla tarpeeksi harkintakykyä, että olisi nähnyt aikuisen radiotoimittajan aikeiden läpi (tapaus Timpe), ja että ne oikeasti oli vaan ilkeitä pieniä teinihuoria...
Ja jos tapaus olisi toisinpäin, eli Uosukainen tai joku muu vallassa oleva nainen härskisti yrittäisi käyttää hyväkseen nuoria miehiä, niin se se vasta kamalaa olisikin, eikä yhtään yksityisasia. JA ennen kaikkea se häpäisisi tätä Suomen kansaa, toisin kuin viriilin ikipukki Iken toilailut.
Ställer man upp för en plats i toppen gäller andra villkor än lägre ner. Totaliteten i personligheten har betydelse för hur jobbet sköts. Det är viktigt att bedöma allt, inte bara det som sker mellan klockan åtta och fyra. Det är okay att grilla korv och diska i fred men man kan inte ha ett hurudant privatliv som helst i ledande ställning.
Vierailija:
ovat samoja, joiden mielestä 14-vuotiaallakin olisi aikanaan pitänyt olla tarpeeksi harkintakykyä, että olisi nähnyt aikuisen radiotoimittajan aikeiden läpi (tapaus Timpe), ja että ne oikeasti oli vaan ilkeitä pieniä teinihuoria...Ja jos tapaus olisi toisinpäin, eli Uosukainen tai joku muu vallassa oleva nainen härskisti yrittäisi käyttää hyväkseen nuoria miehiä, niin se se vasta kamalaa olisikin, eikä yhtään yksityisasia. JA ennen kaikkea se häpäisisi tätä Suomen kansaa, toisin kuin viriilin ikipukki Iken toilailut.
en kestä tätä tekopyhää taivastelua. IK ei ole tehnyt rikosta, tekstiviestit on lentäneet 100% molemminpuolisesti ja " uhri" ei ole kokenut itseään ahdistelluksi vaan tykännyt pelistä. Kyseessä on melkein kolmekymppinen nainen ja that' s it. Mikä velvollisuus Kanervalla on selittää tälläisiä asioita julkisuudessa? Vähän kuin Clinton aikoinaan, joka oli velkaa selityksen amerikkalaisille siitä, että tykkäsi leikkiä sikarilla. Minusta nämä on sen verran yksityisiä asioita ja eivät liity viranhoitoon -> oikeus valehdella, koska ihmisellä ei ole velvollisuutta tuollaisista ripittäytyä haaskalintujen edessä.
Jos joku naispoliitikko tekisi samaa, niin siitä vaan. Minä en heittäisi yhtään kiveä vaan nauraisin, koska vihdoinkin meilläkin olisi naiset oppineet miesten pelin!
Vierailija:
ovat samoja, joiden mielestä 14-vuotiaallakin olisi aikanaan pitänyt olla tarpeeksi harkintakykyä, että olisi nähnyt aikuisen radiotoimittajan aikeiden läpi (tapaus Timpe), ja että ne oikeasti oli vaan ilkeitä pieniä teinihuoria...Ja jos tapaus olisi toisinpäin, eli Uosukainen tai joku muu vallassa oleva nainen härskisti yrittäisi käyttää hyväkseen nuoria miehiä, niin se se vasta kamalaa olisikin, eikä yhtään yksityisasia. JA ennen kaikkea se häpäisisi tätä Suomen kansaa, toisin kuin viriilin ikipukki Iken toilailut.
Kyseiset viestit on lähetetty virkapuhelimesta ei henkilökohtaisesta puhelimesta. Ja valtion virkamiesten työpuhelimet eivät ole tarkoitettu seksiviestien lähettämiseen vaan hänen olisi tullut käyttää omaa henkilökohtaista puhelinta ja liittymään (ilmeisesti ei taida sellaista edes omistaa....???). Joko ymmärsitte miksi kohu on noussut? Eli kyse on virkapuhelimen väärinkäytöstä ja vielä virka-aikana.
enemmän tässä on puitu viestien sisältöä. Ja vitun väliä, ihan salettii okainen niistä käyttää virkapuhelinta myös henk. koht. viesteihin
Nyt joku EU:lle vihamielisen maan tiedustelupalvelu tms tietää ulkoministerimme heikkoudet ja jos tarvitsisi jotain Suomeen liittyvää luottamuksellista tietoa, niin tietäisi miten sen saisi: blondi silikoninen agentti vaan asialle niin johan irtoaa.
Kanervan on pakko erota!
mitä pikemmin vanhoista pieruista ja niiden oksettavista seksistisistä asenteista päästään eroon (Kanerva, kalapuikkoviikimiehet), sen parempi.
Mutta jos alkaa verorahoja käyttämään seksitekstiviesteihin, niin alkaa minulta ymmärrys loppumaan. Jos Ike olisi laittanut viestit omasta YKSITYISkännykästään, minulle olisi yks p..nhailee.
Vierailija:
On laittanu vaikka suoran kysymyksen Tukiaiselle, että " Annatko persettä " Mitä se meille kuuluu ? Se on yksityisasia, eikä liity hänen ammattitaitoonsa millään tavalla. Pitää osata erottaa oikeat asiat. Tukiainen on tyhmä blondi, joka olis voinu sopia asiat Ilkan kanssa keskenään, eikä lähteä julkaisemaan viestejä. Nyt se akka on pilannut yhden ihmisen uran todennäköisesti, oman maineensa ja myös Suomen maineen. Mutta jos on tyhmä, on tyhmä. Mä luulen että jos täs maailmas olis enemmän TUKIAISEN kaltaisia idiootteja, tulis aika paljon asioita julki joista kukaan ei tiedä mitään. Mä olen Ilkan puolella. Se ei kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa. Meille kansana, ainostaan omalle puolisolleen. Ja se ei ole meidän asia.
Vierailija:
Nyt joku EU:lle vihamielisen maan tiedustelupalvelu tms tietää ulkoministerimme heikkoudet ja jos tarvitsisi jotain Suomeen liittyvää luottamuksellista tietoa, niin tietäisi miten sen saisi: blondi silikoninen agentti vaan asialle niin johan irtoaa.Kanervan on pakko erota!
He eivät vaan voi toimia sopimattomasti, edes omalla vapaa-ajallaan. He eivät vaan voi, yksinkertaista. Jos on tuollainen tarve (tai sanoisin jopa addiktio) lähetellä jotain viestejä, niin ei pidä lähteä ministeriksi. Ja Kanerva vielä on ennenkin jäänyt kiinni, ja LUPASI parantaa tapansa!