Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pursuaako muilla topatuista rintaliiveistä tissit ulos vaik muka sopivat`?

Vierailija
28.03.2008 |

Mulla ongelma... Ostin hyvät Triumphin topatut liivit, ja mielestäni on ihan oikea koko. Tissit istuu hyvin kuppeihin. Mutta jonkin aikaa pidettyäni ja muita hommia tehdessäni huomaankin että osa rintavarustuksesta pyrkii ulos kupistaan :( :)! Eikö mulle vaan käy nuo topatut liivit vai mikähän aina tuntuu mättävän... Ja koko on muistaakseni 80D.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne silloin ole sopivat.

Oliko sulla myyjä auttamassa sovituksessa?

Monesti naisen rinnat pullahtavat n kokoa ylöspäin keski-iässä ja jos aina ostaa " samaa kokoa" ja " omasta mielestä sopivia" , niin ammattilaisen avustamana voi yllättyä...

Vierailija
2/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä vuodessa kuppikokoni on muuttunut B:stä D:hen. Toki on takana viisi imetystä ja kilojakin on tällä hetkellä liikaa. Mutta en olis voinut ostaa E-kuppia. Silloin olis jäänyt ' ilmaa' niihin kuppeihin. Joten D oli ihan sopiva tuossa mallissa. Mutta liekö rinnoissani niin paljon ' läskiä' , joka sitten työntyy kupeista edestä. Pitänee edelleen käyttää niitä samoja vanhoja :). T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista liiveistä ei löydy kaikille sopivia kokoja, vaikka kuinka haluaisi

ehkä laihdutus auttaisi?

Vierailija
4/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian isot niin pursuaa keskeltä ulos väljyyden takia, jos on liian pienet niin pursuaa keskeltä ulos ahtauden takia. Mun rintani taitavat olla eri paikassa (=keskemmällä ja ehkä myös ylempänä rintakehään nähden) kuin niillä sovitusnukeilla joiden mittoihin liivit valmistetaan.

Vuosikausia kieltäydyin uskomasta tätä tosiasiaa, mutta vihdoin olen todennut että mun on yksinkertaisesti pysyttävä toisenmallisissa liiveissä.

Vierailija
5/5 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli on väärä silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän