Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä koristeita pöytään pikkupojan synttäreille?
28.03.2008 |
Syömisten lisäksi jotain piristettä, mitä? Kukkia (onko liian aikuismaista)?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä 3 vuotiaana vaati sammakoita, ostimme pieniä vihreitä muovi sammakoita.. Näitä siis oli synttäri pöydässä koristeena.
Neljä vuotiaana tais olla sama aihe.
Viisi vuotiaana edeleen sammakot, mutta myös merirosvot, dinosaurukset, haamut, hirviöt, hämähäkit...
Kysele pojan mieltymyksiä ja käykää vaikka tiimarissa yhdessä. Sieltä löytyy vaikka mitä kivoja koristeita.
Kukat on minun mielestä tosiaan liian aikuismaisia.