Brassivahaus sokerilla, kokemuksia
Kommentit (17)
...kuka tietää, jos vaikka joku päivä kehtaisin. ???
Mitä sellainen muuten kustantaa?
Vierailija:
ja väheneekö karvan kasvu vai pysyykö samana? Miten se tehdään?
Mutta kuka osaa sanoa, että kauanko pysyy sileänä? Voi, minua ei haittaa alapään näyttely. On tässä synnytytetty, käyty vuosikausia gynellä ja saunottu alasti. Ihan normaalia se on, että naisell on pimppi
Ottaako siis kaikki pois, häppärit ja persvako?
Mutta sen esittelyt vahausmielessä tuntuu vielä hyvin vieraalta ajatukselta.
Vaikka olen synnyttänyt, käynyt gynellä, harrastanut seksiä jne. niin en minä silti mekko korvissa kadulla kulje! :)
Eli ei se synnytys tee ainakaan minun pimpistäni yhtään sen rohkeampaa, että sitä ihan huoletta esittelisin kenelle tahansa.
Vierailija:
Mutta sen esittelyt vahausmielessä tuntuu vielä hyvin vieraalta ajatukselta.Vaikka olen synnyttänyt, käynyt gynellä, harrastanut seksiä jne. niin en minä silti mekko korvissa kadulla kulje! :)
Eli ei se synnytys tee ainakaan minun pimpistäni yhtään sen rohkeampaa, että sitä ihan huoletta esittelisin kenelle tahansa.
Että sun mielestä vahaus on sama asia kuin mekko korvissa kadulla kulkeminen...Jos et tiennyt, niin se tehdään kosmetologilla suljetussa huoneessa, niin kuin kävisit gynellä. Mutta kaikki ei vaan ole sinut luonnon kanssa.
Vierailija:
Eikö oo tuskaisen hidasta.
Vähän huono siinä tulla puhumaan jotain jostain luonnollisuudesta ja luonnosta vieraantumisesta...
vaan sokerilla kuoritaan ja se ei satu?
Ja hyvin on kelvannu tähän asti...
jotkut naiset ajatuttavat pimpsakarvansa, onpas erityisen hurjaa, huuuu
laittakaa oma ketju puskille, täällä puhutaan sokeroinnista eikä kauhistella posliineja
Hei nypityt broilerinnahat, täällä saa kuka tahansa tulla sanomaan mielipiteensä kenen tahansa ketjuun.
Kestäkää se.
ja väheneekö karvan kasvu vai pysyykö samana? Miten se tehdään?