Narsisti ja epävakaa, onko yleistä että päätyvät pariksi?
Kommentit (10)
Eihän kukaan täyspäinen hairahdu narsistin uhriksi.
No ei varmaan ole yleistä. Kun narsisti diagnoosit on todella harvinaisia ja minulla ei ole tapana diagnosoida muita ihmisiä kepein perustein.
Palstalaisen mielestähän kaikki ovat narsisteja paitsi itse, mutta mielipide ja lääkärin tekemä diagnoosi ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry
Totta
Diagnooseista en tiedä, mutta olin hetken aikaa aika kieroutuneen oloisessa suhteen alussa. Itse olen nähtävästi hyvin myötäilevä/auttavainen ja koen että olemassaoloni perusta on pystyä olla jotenkin hyödyksi muille. En ole huomionhakuinen ja itse asiassa välttelen kaikenlaista huomiota, koska itsetuntoni on aika heikko. Toinen oli sitten aika huomiota kaipaava ja vaativa ja riitoja tuli aina siitä kun en täyttänyt hänet tarpeitaan mielestään riittävästi. Kummallakin oli jonkinlainen henkinen riippuvaisuus toisesta ja suhteen lopetus tuntui suurinpiirtein maailmanlopulta. Lopulta sille oli kuitenkin loppu laitettava ja kärsittävä ne viekkarit.
Ex on narsistiin taipuvainen ja hänen naisensa on epävakaa narsisti. Meno on aika jäätävää, eroavat ja palaavat yhteen joka kuukausi. Siis ihan joka kuukausi. Aivan sairas suhde.