Ottaisitko 200kg miehen?
Haaveilisitko seksistä hänen kanssaan...? Vaikka kuinka arvostaisit luonnetta ja sisäistä kauneutta, kun ihania miehiä on normaalipainoisissakin. (Viitaten poistettiin keskusteluun.)
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:01"]
En osaa ajatella, miltä näyttäisi 200kg. Oletettavasti kyllä ottaisin 200 kg miehen, jos huumorintaju ja elämänarvot natsaisivat ja yrittäisin saada miestä laiduttamaan, ettei elämänkumppani kuolisi heti vuoden sisään.
[/quote]
Tässä on 180kg mies (vasemmalla), tuohon 20kg lisää niin voit kuvitella. http://31.media.tumblr.com/790a02bd09e8d8e84b2b1d2c991f9b18/tumblr_mspxofA39O1r9h4heo1_500.jpg
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:05"]
Tässä on 180kg mies (vasemmalla), tuohon 20kg lisää niin voit kuvitella. http://31.media.tumblr.com/790a02bd09e8d8e84b2b1d2c991f9b18/tumblr_mspxofA39O1r9h4heo1_500.jpg
[/quote]
Nimi on Thor Björnsson ja pituus 206cm.
En todellakaan! Mun mies on lähes 2m pitkä, lihaksikas ja painaa 115kg ja siinäkin muutama kilo väärässä paikassa (masukas), onneksi sentään helvetin upeat pitkät sääret. Mutta tuohon 85 kiloa - tai edes 35 kiloa lisää - ei missään tapauksessa!
Läskiä ei kyllä edes lompakko korvaa, eihän sellaisen kanssa voisi mennä edes sänkyyn... painaisin reilusti alle 1/3....
Missä ovat nyt ne 140kg naiset joiden mielestä painolla ei ole väliä ?? :D
No paljolti riippuu miehestä :D En mä mitään sohvallamakaajaa ottas, mutta ihana käsistään kätevä mies joka on hyvä sängyssä ja itsevarmuutta löytyy, sytyttää painosta riippumatta.
En koskisi kepilläkään. Mieheni painaa 75 kg.
minä painan 170kg enkä ottaisi ketään teistä täältä saati normaalia naista.
siksi olen ottanut kauniin missin elämääni jo aikaa sitten nimeltä katri.
ja olen lihava ylipainoinen laiska ja juoppokin, mutta kaunis ja seksikäs nuori
naiseni pitää minua katu uskottavana ja nakkijonossa kaikki miehet väistävät minua.
seksikin onnistuu kun olen alla ja naiseni päällä.
elämme mökillä salaa ja kaikki on erittäin hyvin.
terv. Janne J , ikä 45v
Jos hän olisi tooooodella pitkä ja lihaksikas mies, niin sitten :D
En. Pelkäisin, että hän yöllä kierähtäisi vuoteessa minun päälle ja tukehtuisin.
Painan 160 kiloa ja vaimoni 40 kiloa. Hän on tahimaalainen ja meillä menee hyvin. Myös se seksi on mukavaa.
En noin lihavaa. Ei voi yhdessä käydä lenkillä jne.
https://www.menshealth.com/fitness/a32351986/hafthor-bjornsson-501-kg-d…
Thor painoi enimmillään noin 200 kg. Eikä ollut mikään Michelin-ukko.
En, en haluaisi häntä seksuaalisesti. Tähän myös päättyi edellinen suhteeni, kun mies lihoi reippaanlaisesti. En vaan voi sille mitään etten lämpene. Eikä se hänellekkään kovin kivaa ole sellainen seksi missä yritän olla näkemättä miltä hän näyttää.
Lisäksi minua ärsyttää laiskuus ja kaikenlainen selittely ja velttoilu, mitä ilmeni liittyen tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
En koskisi kepilläkään. Mieheni painaa 75 kg.
otan osaa. sano terkkuja ukolles ja osta sille tutti t: Janne 170kg
Brian Shawnin ottaisin heti. Se on tosi symppis, sellainen nallekarhu. Rikaskin on.
Vierailija kirjoitti:
En, en haluaisi häntä seksuaalisesti. Tähän myös päättyi edellinen suhteeni, kun mies lihoi reippaanlaisesti. En vaan voi sille mitään etten lämpene. Eikä se hänellekkään kovin kivaa ole sellainen seksi missä yritän olla näkemättä miltä hän näyttää.
Lisäksi minua ärsyttää laiskuus ja kaikenlainen selittely ja velttoilu, mitä ilmeni liittyen tähän asiaan.
tosimies ei selittele, se pieree ja laiskottelee, nainen tekee työt ja näin minun huushollissani asiat menee.
oletko muuten koskaan tullut miettineeksi miltä itse näytät ?
T: Janne 45v 170kg
Eihän sitä mies voi vastustaa, jos joku kiltti lihava ja leppoinen perheenisä haluaa juhlistaa isänpäiväänsä ja voihkii allani, että "ota minut, ota minut!"
;P
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Brian Shawnin ottaisin heti. Se on tosi symppis, sellainen nallekarhu. Rikaskin on.
taitaa olla jo sugardaddy buumi mennyttä aikaa ja nyt joutuu likat tekemään likaiset työt itse.
En osaa ajatella, miltä näyttäisi 200kg. Oletettavasti kyllä ottaisin 200 kg miehen, jos huumorintaju ja elämänarvot natsaisivat ja yrittäisin saada miestä laiduttamaan, ettei elämänkumppani kuolisi heti vuoden sisään.