Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tatuointi sinulla on?

Vierailija
28.03.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin se aikoinaan peittämään toista tatuointiani, josta en enää tykännyt. aurinko on tehty jousipyssy-tatuoinnin päälle

Vierailija
2/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tribaali selässä. Enkä nyt kovin alaluokkaiseksi itseäni tituleeraisi. ;)

Vierailija
4/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari western aiheista (mm. bootsit ja stetson sekä dreamcatcher), rauhan merkki, delfiini (jonka mahassa on numero 911), isäni kuolinpäivä + rauha kiinalaisin kirjainmerkein kirjoitettuna.

Olen suunnitellut nuo itse. Ensi kesänä on tarkoitus ottaa vielä yksi kuva; Feenix lintu.

Noilla on kaikilla omat merkityksensä, kuten tuo Feenix kuvaa mun menneisyyttä; kuten Feenix on noussut tuhkasta, niin olen tehnyt minäkin useamman kerran.

Vierailija
5/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki varmasti näkee " ihanan" tatuointisi? aina huvittaa he , joilla on tatska , kun se pitää näkyä. olkapää paljaana tai alaselkä. . .

Vierailija
6/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se ikäänkuin kulkee aina mukana.

Vierailija
7/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sattunut tuo tatskaneula, vaikka yksi tatska onkin nilkassa ja just tuon nuppiluun ympärillä. Mutta mua sattu polveen aivan hitosti, koska se tatuoija väänsi polvea älyttömästi ja mulla on muutenkin polvessa sanomista.

Vierailija
8/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on semmosia juttuja minulle itselleni. sattui toki.

Vierailija
9/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut! Eikä muuten satu lävistyksetkään..

Enkä mä noita esittele. Nuo nimittäin saa piiloon hihoilla/lahkeilla. Jopa T-paidan hihat on tarpeeksi pitkät piilottaakseen nuo.

Vierailija
10/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tribaalityyppinen skorpioni.

Vierailija
11/11 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuointeja olkapäissä,kyynärtaipeissa, ranteessa, niskassa, alaselässä ja nilkassa. Kaikki kuvat ja tekstit liittyvät elämääni, en viitsi sen enempää niitä kuvailla. Kipukynnykseni on korkea, ei pahemmin sattunut... Yhteen tatuointiin saattaa tulla joskus lisäystä,mutta muuten riittää... Heh, niin sanoin jo ensimmäisen jälkeen! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi