Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko 400km päähän työn vuoksi?

Vierailija
28.03.2008 |

Kuinka suuri kynnys olisi muuttaa ja jättää kaikki taakseen?

Itsestä tuntuu, että joku 250km olisi jo niin kaukana, että en tiedä lähtisinkö. Tuntuu hurjalta muuttaa ihan uudelle paikkakunnalle kun ei tunne ketään. Kaikki hoitopaikkojen ja asuntojen etsimiset yms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outoon kaupunkiin, ketään ei tunnettu. Olihan se aluksi ahdistavaa, mutta nyt tuntuu jo kotikaupungilta :) Kohta 10 vuotta täällä asuttu ja viihdytään hyvin. Onhan se tietty oma hommansa saada ystäviä ja tuttuja, mutta kyllä niitäkin löytyy haluavalle.

Luulenpa että löytyy paljonkin satoja kilometrejä työn perässä muuttaneita. Onhan muuttoliike etelään vieläkin suuri.

Vierailija
2/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelään tai Itään en muuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ahdisti, kun ei tuntenut ketään ja olin vielä äitiyslomalla. MUtta viiden vuoden jälkeen olen tosi onnellinen et muutettiin. Saatu paljon ihania ystäviä ja " vanhoihin" on yhteys säilynyt puhelimen, sähköpstin välityksellä ja käymäänkin päästään silloin tällöin lomilla...

Vierailija
4/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kiinnostava paikka/alue muutenkin.

Tosin kyllä pitäisi olla erinomainen työpaikka ym. että viitsisisin lähteä taloa ym. myymään muuton takia.. jos asuisin vuokralla ei ongelma.

Vierailija
5/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla siis todellinen vakituinen unelmapaikka tiedossa.

Vierailija
6/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelemassa olin yli 400 kilsan päässä kotiseudulta. valmistuttuamme tulimme takaisin, mutta huonoa tämä työelämä täällä on, varmaan on pakko lähteä. masentaa. lapsetkin jo koulussa, joten muuttaminen vaikeaa.

Vierailija
7/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään muuttaa mihinkään tätä pienempään kylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän