Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat hoidot akneiholle? Onko kosmetologihoidoista hyötyä?

Vierailija
28.03.2008 |

Mulla on aika paha akne kasvoissa, finnejä on hirveästi, mutta ne on aika pinnallisia, eli ei ole kystinen akne kyseessä. Diane Novat auttoivat akneeni, mutta idiootti lopetin ne ja nyt jouduin aloittamaan uudelleen. Kestää varmaan kuukausia, että tehoaa.

Kyseessä on hormonaalinen vaiva, mutta voisiko kosmetologilla käynneistä olla apua? Sen tiedän, etten saa mekaaniseen puhdistukseen mennä, koska ihoni ei kestä puristelua. Olisko jotain, joka voisi edes jonkinverran auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki muutkin TEHOKKAAT (=ei markettikama) kuorivat kasvovoiteet tai kasvovedet ajavat saman asian. Kosmetologilla käynneistä en itse koskaan ole hyötynyt, iho näyttää paremmalta ehkä viikon max. Diane Nova tehoaa, ja antibiootitkin minun tapauksessani.

Vierailija
2/4 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kosmetologilla ensin useamman kerran vain muutaman viikon välein, nykyisin välissä max 1,5-2kk. Tehdään syväpuhdistus ja ultraäänihoito, välillä olen ottanut mikrohiontakuureja. Nykyisin ihoni on entiseen verrattuna sileä, tosi kaunis ja ikäistään nuoremman näköinen (eikä siis finnien takia " nuorekas" :D)).

Sinun kannattaisi ihan oikeasti tsekata myös elintapasi. Ruokavalio vaikuttaa TOSI paljon (vaikkakin vaikutus tulee hitaasti ja viiveellä), samoin tupakoinnin lopettaminen. Stressiäkin kannattaisi koittaa hoitaa (itselläni oli myös " stressaantuva finniongelma" ). Tietyt vitamiinit ja hivenaineet auttavat tosi paljon.

Puhdistusaineista... Sen verran että se mikä auttaa rasvoittuvaan ihoon voi olla myrkkyä iholle, joka finniintyy nimenomaan siksi, että on ohut, kuiva ja pienihuokoinen, niin ettei tali pääse kunnolla ulos. Itselläni on juuri tämäntyyppinen, ja sitä on yksinkertaisesti pakko puhdistuttaa kosmetologilla välillä. Vesipesun välttäminen auttaa, outoa kuin se onkin - puhdistan kaksi kertaa päivässä, kerran vedellä ja sienellä (iltaisin), aamulla taas pelkällä alkoholittomalla puhdistuslotionilla. Rasvatakin täytyy, koska ongelmani ei ole liika talintuotanto vaan se, ettei tiukka ihoni päästä talia läpi. Tämmöistä infoa saa kosmetologilla käydessä, kunhan käyt hyvällä ja ammattitaitoisella, siis ei millä tahansa Yves Rocherin tyttösellä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuivalle iholle parasta hoitoa on kunnon kosteusvoide, kosteuttava naamio, puhdistusmaito ja kasvovesi sekä mahdollisimman vähän vesipesua. Heti on hirmu tulehtuneet finnit naamassa, jos esim jätän rasvaamisen vähemmälle. Itse käytän decubalin tuotteita, saa apteekista.

Vierailija
4/4 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elintavat on hyvät, syön erittäin terveellisesti, liikun paljon, en polta enkä juo. Nuo ihonhoitotuotteet on nyt ihan hakusessa, kun pillereitä syödessäni mulle sopi hyvin Joe Blascon tuotteet ja kuivakin ihon voiteet. Iho oli tosi kuiva, mutta hyvillä voiteilla pysyi kivana ja kaksi viikkoa pillereiden lopetuksesta yhtäkkiä naama oli kuin voipurkki :( Nyt olen käyttänyt humektan-voidetta ja samoja puhdistusaineita kuin ennenkin.

Nuo sarjahoidot on kalliita, mutta voisin käydä niissä, jos tietäisi, että niistä voi olla apua.