Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä jolla on aina tummat silmänaluset. Minkälainen on ruokavaliosi?

Vierailija
24.04.2024 |

Jos pussien syynä on krooninen univaje niin ei tarvitse vastata. 

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella terveellinen, 171cm pituus,  60kg painoa.

Iho on vaan niin saatanan ohut, niin kaikki verisuonet näkyy ja siksi tummat silmänaluset. 

Mutta, meikillä kun peittää, kaikki ok.

Vierailija
2/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään silmäpusseja, ihan kiinteä on se iho. Tummat on ollut aina. Rauta-arvot on runsaiden kuukautisten takia usein matalat, mutta oli tällaiset ihan taaperona, meillä ihan vaan sukuvika. Sekasyöjä, tasapainoinen ruokavalio, treenaan aktiivisesti. Oliko muita kysymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruokavalio, paino yms.

En tiiä mistä johtuu, jos krooninen univaje,niin sitte tätä se on ollu viimeset 30  vuotta.

Vierailija
4/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio ei asiaan vaikuta. Syynä on käytännössä aina jokin vakava krooninen tai akuutti sairaus, kuten syöpä, anemia, borrelioosi, fibromyalgia tai homealtistus.

Vierailija
5/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lapsesta asti. Ruokavalio ei vaikuta.

Vähän rasvakudosta ihon alla tuossa kohtaa, verisuonet paistavat läpi. Vaikka minulla on suomalaiseksi tummahko, kellervä iho.

Vierailija
6/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandakarhu tääläkin.

Sekalainen ruokavalio

M45 156/65

Vierailija
7/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

GEENIT

Vierailija
8/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on joku sairaus mutta on ollut sitten koko elämän ja yhä vaan elän niin mitä siitä enkä muutenkaan mikään kaunokainen ole 

Vierailija
9/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio erittäin terveellinen, liikuntaa harrastan aktiivisesti. 

Mulla on ollut tummat silmänaluset jo ala-asteen luokkakuvissa. Geenit vaikuttaa ja tosiaan ohut iho, minulta kuultaa hyvin selvästi myös verisuonet ihon läpi. Se, että iho on hyvin vaalea (ja hiukset sitten taas hyvin tummat, lähes mustat), tekee vielä aika jyrkän kontrastieron silmä alusten kanssa, mutta siinähän ovat, en jaksa pahemmin peitellä. 

Vierailija
10/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella terveellinen, 171cm pituus,  60kg painoa.

Iho on vaan niin saatanan ohut, niin kaikki verisuonet näkyy ja siksi tummat silmänaluset. 

Mutta, meikillä kun peittää, kaikki ok.

Kerro, mitä syöt.

Vierailija
11/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio ei asiaan vaikuta. Syynä on käytännössä aina jokin vakava krooninen tai akuutti sairaus, kuten syöpä, anemia, borrelioosi, fibromyalgia tai homealtistus.

Niin varmaan,olen 63 v. olen elossa  oleva terve ihminen,mutta silmänaluset on olleet aina hiukan tummat,joten koita keksiä parempia syitä moiseen ilmiöön.

Vierailija
12/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tummat silmänaluset jo ala-asteen luokkakuvissa. Geenit vaikuttaa ja tosiaan ohut iho, minulta kuultaa hyvin selvästi myös verisuonet ihon läpi. Se, että iho on hyvin vaalea (ja hiukset sitten taas hyvin tummat, lähes mustat), tekee vielä aika jyrkän kontrastieron silmä alusten kanssa, mutta siinähän ovat, en jaksa pahemmin peitellä. 

Kerro, mitä syöt.

Vierailija
13/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tummat silmänaluset pikkutytöstä saakka eli veikkanpa ettei ruokavalio liity asiaan millään tasolla. 

Vierailija
14/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänaluset tummuu kaikilla iän myötä.

Vierailija
15/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, mitä syöt.

Ruokaa

Vierailija
17/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat silmänaluest olleet jo lapsesta lähtien ja pysyvät aivan samana oli se ruokavalio sitten välillä epäterveellisempi tai huipputerveellinen. Johtuu siitä, että iho on erittäin ohut ja vaalea ja suonet kuultaa läpi. Kuultaa selkeästi läpi aivan koko kehossa.

Vierailija
18/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, mitä syöt.

Varmaan lähinnä tätä olisi kasvispainotteinen välimeren ruokavalio, jos pitää johonkin luokitella. Syön kalaa, mutta en punaista lihaa tai kanaa. Paljon pähkinöitä ja avokadoa pehmeiden rasvojen lähteenä. En käytä alkoholia (en ole absolutisti, mutta alkoholinkäyttöni rajautuu muutamaan punaviinilasiliseen vuodessa työrilaisuuksien yhteydessä), enkä välitä makeasta, hedelmiä syön ja hunajaa käytän makeutusaineena. 

Mitä muuta haluat tietää ruokavaliostani? Syön noin viisi kertaa päivässä, painoindeksi on normaalipainon alarajalla jossain 18.5 tietämillä, missä se on ollut nyt viimeiset noin 20 vuotta. Myös äidilläni ja isoäidilläni on tummat silmänaluset, eli sieltä puolelta periytyvä piirre. 

Vierailija
19/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kaikilla on ihan valtavan terveellinen ruokavalio, mutta kukaan ei erittele, mitä ihan oikeasti tukee keskivertopäivänä syötyä. 

Vierailija
20/76 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kaikilla on ihan valtavan terveellinen ruokavalio, mutta kukaan ei erittele, mitä ihan oikeasti tukee keskivertopäivänä syötyä. 

Ja tuskin niitten ruoka oikeesti on terveellinen. Terveellä syömisellä ei mustia silmänalusia saa.