Huutonet kaupan purku!!!
Huusin huutonetista tuotteen jonka kehuttiin olevan hyväkuntoinen, no eipä ollut vaan vaatteessa reikä, jota oli yritetty paikata. Otin yhteyttä myyjään ja hän on luvannut palauttaa rahat. Eli olen maksanut sekä vaattten että pk:t myyjälle. Kuinka tässä tapauksessa siis toimitaan, jos nyt lähetän vaatteen takaisin, joutuisin maksaan itse kuitenkin ne postarit, vai kuinka sitten postiennakko käy tässä tapauksessa? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Kaiken järjen mukaan mun kuuluu saada hyvitys sekä itse tuotteesta sekä postikuluista, koska vaate ei vastannut kuvausta.
Kommentit (6)
Aikani kyllä väänsin sillä kuvaus oli isoilla kirjaimin TÄYSIN EHJÄ, ja myyjä olsi harsinut itse kaksi reikää rinnuksista :(
Palaotti sitten postit - mutta neutraalin palautteen sain.
Ymmärrän kyllä etä käytetty on käytetty, muta kuvaus ei vois islloin ola täysin ehjä tai hyväkuntoinen. Joku pikku silmäpako voisi jäädä huomaamatta ja senkin viel'ä tajuan , mutta varmaankin tuo sinun vaateesi reikä oli myyjän tiedossa koska sitä oli yritetty paikata.
Reilunita olsi ettei ostajalle aiheuti kuluja jos kuvaus tahelleen virheellinen.
Menee kyllä tosi epäreiluksi, ilmoituksen perusteella ostin hyväkuntoista tavaraa ja minun käsitys hyväkuntoisesta ei ole, että vaatteessa on reikä jota on jo ommeltu. Eli tiedossa on ollut myyjällä
Kullä sun kuuluu saada tuotteen hinta plus kaikki kulut myyjältä takaisin.
Siellähän saa antaa palautetta myyjistä ostajista. Et tuskin ainakaan samalla nimimerkillä saa tavaraa myydyksi, jos ei pura sun kanssa kauppaa.
Mun mielestä pitää ola tiukkana, ettei Huutis mee samaan kuin kirpputorit nykyään. Ylihintaista, ppetä, varastetaan jne.
tosin, kun tuotteessa on reikä asia on eri
Juu ei teitenkää kirpparille voi mitään palauttaa. Tarkoitin sitä että kirppareilta ei voi enää ostaa mitään ja jos huutis menee samanlaiseksi peen-myymiseksi niin ei hyvä.
Myyjällä pitää olla vastuunsa.
(sori kirjoitusvirheet edellisessä taitaa olla lauantai-illan huumaa...)
Nro 7