**^^MARRAKSET -05 VKOT 13 JA 14^^**
Kommentit (42)
Gerdalle hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista loppurutistukseen. Mä oisin kans ihan valmis jo synnyttää, sen verran on tukala olo.
Viime viikko oli ehkä elämäni tähän hetkisistä tapahtumista raskain, sillä jouduimme luopumaan liian aikaisin yhdestä meidän koirista. Mä oon itkeny varmaan nyt viikon, ja Venlan kyselyt ei kauheesti oo auttanut kun on kyselly että missä se koira on? Oon yrittäny selittää koirien taivaasta ym. mut ei se vielä ymmärrä. Onneks noita koiria on vielä 2, muuten en varmaan selviäis näinkään hyvin.
Väreistä ja laskemisesta oli puhetta; Venla on hoidossa oppinut laskemaan melkein kymmeneen ja värejäkin jo jonkun tunnistaa.
Mutta nyt salkkareiden pariin! Hyvää viikkoa kaikille!
CalZal rv36+6 ja Venla 2v5kk
noema: mukavan kuuloinen reissu teillä ollut pääsiäisenä. Pitäisi kyllä saada itseään joku kerta niskasta kiinni ja lähteä esim. Tampereelle shoppailemaan koko perhe. Kun ei taas kyllä tiedä kuinka tuo neitokainen nukkuu oudossa paikassa ...
Niin ja myöhästyneet synttärionnittelut!
Meillä tuntuu myös olevan jonkinlaista pelkoa ilmassa. Tai no enemmän ehkä jotain herkkyyttä. Tosi helposti alkaa itkemään jos ei joku mene niinkuin neiti haluaa. Ja pelästyy myös välillä niin että alkaa itkemään. Erikoisinta tässä on se että haluaa silloin syliin, mitä ei oo ikinä aiemmin tehnyt. Eipä tosin haittaa mua, saapa lohdutettua sylissä kerrankin.
Oletteko jo muuten suunnitelleet ostavanne (tai olette jo ostaneet) polkupyörät lapsukaisille? Me ollaan katseltu kaikenlaisia mutta ei olla osattu päättää mikä ois hyvä. Kun on niitä pienempiä joissa on se jonkinlainen tanko josta vanhemmat voi auttaa pysymään pystyssä ja polkemaan. Minkälainen sitten oikeasti mahtaa olla?? Mutta sitten taas ne " isommat" pyörät olis vähän pitemmälle ajalle.
Käytiin katsomassa sitä naapurin taloa perjantaina, ja kyllä kaivertaa mieltä ...
Lotalle tulolla ehkä viimeinen poskihammas, niin kiukkuinen ja sormet välillä suussa. Huoh, olisi ihanaa kun tulisi nopeasti, tiedossa nimittäin taas katkonaisia öitä ..
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Tintta-liisa