Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minymon ruudulliseen takkiin asusteet?

27.03.2008 |

Täällä pohdiskelen, että minkäväriset asusteet kävisi Minymon ruudullisen takin kanssa? Olen miettinyt oransseja, mutta mistään ei tunnu löytyvän mitään tosi kivoja. Hatussa saisi mielellään olla nauhat, että pysyy päässä....:)

Vinkkejä?

-onni07 ja poitsu 6kk

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orassisena on Timberlandin pipo ja jotkut puuvillalapaset (oliskohan Kivatin) ja sävy on enemmänkin poltettu oranssi kuin kirkas. Tosin nuo lapaset on itse" poltettu" , eli olivat liian kirkkaat joten pesin ne värjäävien farkkujen kanssa ;) ja ihme ja kumma lopputuloksena oli sama sävy kuin tuossa pipossa :)))))

Mutta siis asiaan :) Kivatilla on ainakin oransseja pipoja (jopa nauhoilla) ja sitten noita lapasia.

Vaaleansinisenä löytyy useammiltakin valmistajilta. Meillä Pikku-Stikkarin versiot.

Vierailija
2/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet nähnyt Kivatin oransseja pipoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit oranssit lapaset? Oliko JesperJuniorissa? Jos vaikka jaksais hulluille päiville raahautua niin vois samalla käydä katsomassa...

Vierailija
4/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin tänään Ideaparkin JJ:stä oranssit sekä lapaset että hanskat. Varmaankin siis muistakin Jesper junioreista löytyy...

Mukaan tarttui myös raikkaan oranssi Kivat-merkkinen lakki.

Vierailija
5/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaan, jos joku muu kaipailee. Eli jesper Juniorin lisäksi noita pipoja on myös Stockmannilla (ainakin Jumbossa oli), varmaan muissakin Kivatia myyvissä liikkeissä. Ja hanskat on Jesper Juniorista.

andoliniska:

Missä olet nähnyt Kivatin oransseja pipoja?