Mieheltä tissit " lahjaksi "
Sain 35 v synttäri yllätyksen. Mieheni oli käynyt valmiiksi neuvottelemassa useamman plastiikkakirurgin kanssa ja sain varatun ajan sekä ehdotuksia operaatiosta ( 3 lasta imettäneet aluperin 75 c - kuppikoon rintavarustukseni, joista oli tuli letut:)
Nyt nautin 9 viikkoa operation jälkeen täysin " hiemaan oikeita/alkuperäisiä tissejäni isommista yhden kuppikoon verran kookkaammilla ja nätin symmetrisillä tisseillä uudesta " naiseudesta " ja mieheni huomiosta:)
Enkä häpeä tunnustaa, että saivat minut esim. tuntemaan itseni seksikkämmäksi..
Kommentit (7)
Entinen alkaa olla jo tehtävänsä tehnyt ja parhaat päivänsä nähnyt.
Ihanaa! Tosi kiva juttu hymyhymio. mun prkl nappis ei toimi kunnolla.
Mieheni on luvannut kustantaa minulle silikonit kun olemme varoissamme. Ihanaa paasta vihdoinkin eroon AA koon tisseista. Haluan suuren B n tai pienen C n. Ymparysmitta on 65 viiva 70.
Lol. Ihan sama mita joku kulahtanut kotiaiti minusta ajattelee.
Hyvä, että pidä uusista rinnoistasi :)
Itselle ajatus tuntuu vieraalta, en haluaisi mitään ylimääräistä itseeni. Tosin voi mieli vielä muuttua, kun olen aika nuori vielä ja korppa on kuosissaan.
etkö ois luomuna kelvannut? se haluaa vaan tissejä, ei sua ihmisenä.
itse en ottais miehen maksamana mitään, ihan kuin jotain huoraamista...mut me ollaan niin erilaisia.
N35
kertoo miehen arvomaailmasta aika paljon. no, onneksi vakka kantensa valitsee. tyhjät tynnyrit kolisevat eniten ;)
Et kyllä saa sympatiaani yhtään.
millon ne alkaa saamaan jollain kirurgialla ihmisistä viisaampia? Sitä tässä odottelen.
Ja minkäs paikan ajattelit operoida seuraavaksi? Entäpäs, kun huomaatkin, että vanhenet? Entäpäs, kun murrosikäiset lapsesi valittelevat olevansa tyytymättömiä itseensä? Loistavan mallin annat lapsille!
Kyllä tää ikuisen nuoruuden ja kauneuden ihannointi tekee ihmisistä sairaita, valitettavasti henkisesti...
Ajattele miten helppoa sullakin olisi, kun hyväksyisitte molemmat sun vartalon sellaisena kuin se on. Saisit pikkusen enemmän arvostusta ainakin multa.