Kumpia sulla enemmän, syntyneitä lapsia vai keskenmenoja?
Kommentit (36)
ja olen todella yllättynyt keskenmenojen määrästä! Jotenkin olen pitänyt niitä harvinaisuuksina... tai itse asiassa en minä ihmisten kanssa sellaisista juttele - kun ei itsellä ole asiasta kokemuksia, niin ei puhumaan, ja sitten ei myöskään toisetkaan puhu.
En muuten ollut ihan nuori, kun sain lapseni. Olin 32 v ja 34 v. Enkä ole helposti raskautuvaa tyyppiä.
he ovat lapsineen jostain toisesta fääristä, kaikki tullut silloin kun on tilattu. En usko, että heillä oli asiassa ymmärtämystä, ajattelisivat, että olemme mieheni kanssa sekundaa... Enkä siis muutenkaan olen näiden tyyppien kanssa tekemisissä, koska elämän arvot ovat ajatuneet niin erilaisiksi.
2 lasta 1 vatsassa eikä keskenmenoja.
tämä oli ' hyvä' ketju. välillä se asia tuntuu siltä ettei kukaan muu ' epäonnistunut' , kuin minä. tästä sen näkee, että se on luonnollista ja yleistä. vaikkakin yhä vaikeaa ja surullista.
3 lasta, ei yhtään keskenmenoa, kaikki saaneet alkunsa saman tien kun on annettu mahdollisuus. Olen tässä suhteessa onnekas.
Sattui sopivasti tämä ketju, kun juuri lainasin kirjastosta keskenmenoa käsittelevän kirjan " Syntymätön" . Minulla 1 km ja 1 lapsi.
2 elävää lasta
1 kuollut lapsi(vastasyntyneenä kuoli)
ei keskenmenoja. Ei tosin synnytyksiäkään.
synnytti kuolleen lapsen. Tai sitten niistä ei tosiaan ole puhuttu ollenkaan. En tiennyt olevan ihan näin yleistä...surullista.
Lapsettomuudesta olemme tosin kärsineet ja kumpaakin lasta on " tehty" IVF:n avulla pitkään ja hartaasti, joten jos vielä olisivat menneet kesken ei pää varmaan olisi kestänyt :(
useimmilla lapsiakin.
tai ehkä ne onnettomammat eivät ole täällä :(
1 km, 0 lasta, viikkoja 9+5
Keskenmeno sattui näiden kahden lapsen välissä. Oli aivan kauheaa, mutta sitten tulinkin heti uudestaan raskaaksi ja ihana vauva kellii tuolla sängyssä!
kaksi keskenmenoa ja kohtukuolema, ei eläviä lapsia, eikä enää edes kohtua.
1. raskaus-> keskenmeno
2. raskaus-> synnytys
3. raskaus-> synnytys
4. raskaus-> keskeytys
5. raskaus-> keskenmeno
6. raskaus-> tuulimunakeskeytys
7. raskaus-> synnytys
Millä niitä pystyisi salaamaan?