Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko plussannut, vaikka...

Vierailija
27.03.2008 |

...ovistestiin et ole saanut kierron aikana plussaa??

Miten tarkkoja ja luotettavia nuo ovistestit oikein on? Itse olen ensimmäisen kerran tikuttanut ovista tammikuussa, jolloin sainkin sen bongattua. Seuraavassa kierrossa sain melko varman (?) plussan, ja nyt meneillään olevassa kierrossa en taas ole löytänyt ovista (tikkujen mukaan), vaikka kp on jo 15 (kierto 27-28).

Enkö ovuloi lainkaan vai mikähän mahtaa olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku kiertohan voi olla sellainen ettei ovuloi, mutta mietin myös tuota, että voiko ovuloida, vaikka testi näyttää negaa.

Vierailija
2/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kyllä kyselen tarkemmin asiasta, mutta olisi mukava kuulla käytännön kokemuksia asiasta!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli:

Tarkoittaako nega ovistesteissä sitä, että ovulaatiota ei tapahdu lainkaan?

ap

Vierailija
4/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on nk. anovulatoorinen kierto

ilman ovulaatiota ei toki voi tulla raskaaksi

tikut näyttävät ovulaation, mutta jos ovulaatio on hyvin nopea, ja testin tekee joka 24. tunti, voi olla ettei sitä saa kiinni tikuilla, eli kun näyttää siltä, että kohta se voisi olla, niin testaa vielä uudelleen samana päivänä.

silloin tällöin noita kiertoja voi tulla, mutta ei kovin usein pitäisi olla, jos yritätte lasta, hakeutukaa lääkäriin ja perustutkimuksiin

Vierailija
5/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin siis tunnollisesti viikon ajan ja ihan takuuvarmasti ovis oli sinä aikana kun testailin, testiin tuli vain haaleita viivoja. Eli ihan hyvin voi tapahtua ovis vaikka testi ei sitä näytä. Itse ne ole koskaan mitannut mutta voisin kuvitella että lämpöjen mittaaminen olis luotettavin tapa paikantaa ovis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä