Kun nainen antaa miehella vaikka ei pätkääkään haluta, se on miltei sama kun nainen suostuisi raiskaukseen.
Kommentit (33)
ap jos miehesi tekee sen vielä niin tee poliisille ilmoitus.
Olemme puhuneet näistä asioista paljonkin. Minun velvollisuus ei ole antaa pillua vaikka naimissa ollaankin sanoo mies mutta, jos en joskus syty niin armoton vittuiluhan siitä alkaa. Eli ilmeisesti seksi on joku palkinto minulta kun mies on ollut reipas =/
Kysy siltä mieheltä miltä tuntuu olla raiskaaja. Onko kovinkin ylpeä itsestään. Ymmärtää puskaraiskaajiakin?
Lähde ap pois tuollaisesta suhteesta. Heti.
Toisella kerralla karjaisin kurkku suorana että LOPETA. Silti meillä on ollut hienoa seksiä näiden tapahtumien jälkeen. Hakeuduin kerran lääkäriin ja kerron tästä asiasta, lääkäri kehotti soittamaan poliisit jos kerran vielä näin tapahtuu. Kuten sanoin, minulle seksi on muutakin kuin tekninen suoritus. Koko seksistä on tullut minulle kamala peikko joka toisinaan nostaa päätään, pelkään reaktioita jos minua ei huvita, ja asiaa ei paranna vittuilukaan tyyliin: Saanko tulla saman peiton alle vai palataanko entiseen tai anteeks että oon tämmönen vitun paska että en kiinnosta. Seksin määräkö on rakkauden mittapuu vai laatu? Ap
Lähde nyt ap oikeasti tuollaisen sairaan oksetuksen vallan alta. Kuvottava " mies" .
ja ei mies halutonta ja innotonta naista haluaisikaan panna. Yäk, ajatuskin itsestäni miehen masturbaatioalustana ällöttää. Miten te muut muuten edes onnistutte siinä? Miten se mies saa vehkeen sisään jos te olette aivan kuivia ja innottomia? Löysät paikat?
Seksi jos mikä on naisten vallankäytön väline!
Olet naimisissa juopon raiskaajan kanssa, vaikka mies olisi muuten kunnolla, niin ei se tarkoita, että tuollainen suhde olisi hyväksyttävää. Ei ihme, että sinun ei tee mieli.
En antaisi miehelle jos itseä ei haluta. Ei anna mieskään minulle jos ei itse halua. Ihmettelen myös näitä auliita masturbaatioalustoja täällä.
mitä sä mesoat!?!!? Eikai sun tartte antaa koskaa jos et taho!! Mutta jos joku muu haluaa antaa miehelle vaikka joka päivä niin mitä se on sulta pois!?!?!
En tajua mitä ihmiset mesoaa aina niin paljon sellasista asioista jotka ei niiden elämää vaikuta mitenkää..
sorry ap, en lukenut koko ketjua... VAsta kirjotettuani jatkoin ketjun lukemista. Anteeks
omassa perheessä-
raiskauksen kriminalisointi on Suomessa yllättävän tuore lakiuudistus
moni mies pitää naista omaisuutenaan, jota pitää kouluttaa...
...
Vierailija: