Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oranssit, limet, turkoosit ASUSTEET ? legon ruskeaan...

27.03.2008 |

Ostin eilen JJ:n puolihintapäiviltä TÄYSIN normaalihintaan ne tämän kevään ihanat tummanruskeat legon pojan takin ja housut, mitkä siihen asusteiksi ? oranssit, limet ja turkoosit ?

ehdotuksia ? linkkejä nettikauppoihin tai ostopaikkoihin ??

tuusis + 4 muksua

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ruskeaan sopii kivasti kyllä lähes kaikki värit. Reimalta löytyy mun mielestä tänä vuonna kivasti limen ja sini/turkoosin värisiä pipoja ja hanskoja.

Myös Anttilassa ja Prismassa katselin, että Lassielta on tänä keväänä turkoosia pipoissa ja rukkasissa.

Oranssit asusteet on tänä keväänä kiven takana. Itsekin niitä olen metsästänyt. Päädyin tilaamaan suoraan Pikku stikkarilta. Sieltähän saa sitten sellaiset asusteet kuin haluaa.

Yksi vaihtoehto vois olla sitten vielä Unq. Sieltäkin saa kivoja asusteita ja itse saa myöskin värit valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin mm. Reiman pipoihin, joissa oranssia.

Vierailija
4/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli juuri samaa pipoa kuin halusin ja sen sai parissa päivässä. Kyselin samalla muita kevätvärejä ja niitä on tulossa vihreässä ja turkoosissa ainakin.

Vierailija
5/5 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusteina on oranssi Pikku Stikkarin autopipo sekä Timberlandin viime syksyn oranssi pipo (sitä ei tosin enää taida saada uutena mistään). Lisäksi Reimalta ruskea pipo, jossa oransseja kuvioita. Tilasin myös Pikku Stikkarilta limen sävyisenä lohikäärmepipon, joka sitten käy myös meidän toiseen keväthaalariin. Keskimmäisellä on myös Timberlandin punainen peruspipo ja mielestäni sekin olisi ihan ok tuon tummanruskean kanssa.

Tässä siis vinkkiä siitä, miten itse ratkaisin tuon asusteongelman.

t.pikkupäästäinen nyt kera 3 pojan :)