Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsiikö kukaan muu miehensä kuorsaamisesta? :(

Vierailija
27.03.2008 |

Omasta nukkumisesta ei tuu mitään, enää ei riitä edes eri huoneissa nukkuminen kun ukko on kuin joku hiivatin traktori. Kuorsaus kantautuu koko kämppään. On korvatulpat, mutta ei nekään poista kaikkea meteliä. HUOOOH!!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä. Sulla nyt varmasti on päiväväsymystä jos et saa nukuttua.

Laita se uniapneatutkimuksiin. Hyvin usein megafonikuorsaajilla on se ja se voi olla hengenvaarallinen tauti.

Vierailija
2/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava pallomaha kylläkin, mutta kun ei suostu syömään terveellisemmin, vaikka olen vuosia asiasta puhunut ja lääkärit ovat sanoneet samaa. Terveellistä ruokaa laitan kotona, mutta kun ukkeli tuppaa työpäivän aikan syömään päivittäin jotain pizzaa, kebabeja (yleensä vielä tuplatäytteillä) ja kiinalaista. Minkäs teet kun aikuinen mies on noin jästipää. T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hoikka, mutta tykkää kääntyä unissaan selälleen ja heti alkaa kuorsaus. Olen huomannut myös pieniä hengityskatkoksia. Pukkaan aina kylkeen, niin kääntyy takaisin kyljelleen... kunnes taas herään kuorsaukseen jne.

Vierailija
4/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Nukutaan eri huoneissa, mulla tulpat ja ovi

kiinni. Apneaa sillä on, mutta ensin pitäs laihduttaa että asialle tehtäis jotain. Selvästi ylipainon myötä lisääntynyt kuorsaaminen. Väkisin ei toista voi laihduttaa kuitenkaan vaikka tietää tarkkaan asian laidan.

Vierailija
5/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnean hoito parantaa koko perheen elämän laatua. Ja voi pelastaa sitä sairastavan hengen.

Vierailija
6/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa nykyään ihan joka asennossa, eikä kylkeen tökkiminen enää auta. Ennen hän kuorsasi vain selällään ja asennon vaihtaminen riitti. Mies on hoikka eikä ole uniapneaa. Se tutkittiin nyt talvella. Hänellä oli yhden yön sellainen rekisteröintilaite nukkuessaan. Siihen se sitten jäi. Kun ei uniapneaa ole, niin asialle ei tehty mitään, ja minä jatkan sohvalla nukkumista, tulpat korvissa. Ja korvat tulevat kipeiksi tulpista. Talvella oli korvakäytävän tulehduskin ja silloin en nukkunut yhtään, kun en voinut tulppia pitää. Ja muutenkaan en haluaisi niitä pitää, kun pitäisi kuitenkin sen verran kuulla, jos lapsille tulee yöllä jokin hätä. Ja selkä ja hartiat tulevat sohvalla kipeiksi, mutta saanpahan edes vähän nukuttua.

Vierailija
7/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kumpikaan ei saanut nukuttua :( Sitten mies kävi jossain kitalean polttoleikkauksessa ja nykyään kuorsaa enää hyvin satunniasesti. Suosittelen!

Vierailija
8/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailin miestäni, että en mee sen kanssa naimisiin, ennenkuin kuorsaus loppuu. Tosi pitkin hampain sitten meni lekurille, joutui käymään kai parilla kolmella lekurilla ennenkuin sai lähetteen leikkaukseen. Kuorsaus loppui, kun sieltä nielusta leikattiin kai risat ja pehmytkudosta. Oi sitä onnea, kun muutamia vuosia huonosti nukkuneena sai nukkua kunnolla...

Vierailija
9/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli kumpikaan ei saanut nukuttua :( Sitten mies kävi jossain kitalean polttoleikkauksessa ja nykyään kuorsaa enää hyvin satunniasesti. Suosittelen!

Vierailija
10/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette tuleeko jotain haittaa että vuosia nukkuu tulpat korvissa? Mies kuorsaa vieressä nukkuen kylläkin mahallaan, ja minä tyytyväisenä tulpillani. Kuulen kyllä jos lapset itkevät naapurihuoneessa tulpista huolimatta.

Vierailija
11/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tuota kuorsaajaa ei lääkäriin saa mikään/kukaan. Saati jos puhe ois leikkaamisesta.

Vierailija
12/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kuorsausleikkauksesta lääkäri ei ollut varmaan maininnut (tai sitten mies ei uskaltanut siitä minulle mainita). Netistä löytyikin aika paljon tietoa ja tulokset ovat olleet hyviä. Kiitokset teille vinkistä. - 7

Vierailija
13/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies kuorsaa nykyään ihan joka asennossa, eikä kylkeen tökkiminen enää auta. Ennen hän kuorsasi vain selällään ja asennon vaihtaminen riitti. Mies on hoikka .

ennen kuorsasi vain selällään.. Nyt missä asennossa vain, varsinaisesti ei kuosraa vaan hengittää raskaasi ja maiskuttelee ja puhisee jne. Ja tämä häiritsee minua, kuuluu korvatulppien läpikin. Suuttuu kun tökkää sormella jne. Laitan yleensä toiseen huoneeseen nukkumaan

Vierailija
14/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti kuuluu...yksi tai kaksi kaljaa illalla pahentaa asiaa

Vierailija
15/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei KEHTAA mennä lääkäriin, mutta se kehtaa kyllä valvottaa vaimoaan joka ikinen yö. Mä olen jo aika loukkaantunut siitä että hänen kehtaamisensa menee mun terveyteni ohi.

Vierailija
16/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapset ovat jo alkaneet ihmetellä, miks me nukumme eri huoneissa (joskus, kun joku lapsista sattuu herämään ennen meitä). Mites te muut, jotka nukutte eri huoneissa, olette selittäneet asian lapselle? Ihan niin kuin asia on? Oletteko kieltäneet puhumasta asiasta muualla vai onko teille yksi lysti, mitä muut ajattelevat nukkumajärjestelyistänne?

Vierailija
17/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä olla selitetty, vauva kun on. Hänkin havahtuu kun mies oikein vetäisee...varmaan jatkossakin nukutaan erillään.

Vierailija
18/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans ennen asennon vaihto helpotti asiaa, mut ei enää. Lapset kyllä ymmärtää eri huoneissa nukkumisen, koska itsekin kärsivät isänsä kuorsauksesta (nukkuvat kyllä ihan hyvin, silloin kun ovat nukahtaneet kunnolla ennen kuorsauksen alkamista). Kaveripiirissä taas ei ymmärretä eri huoneissa nukkumista (mut siitä en välitä). Mä oon kans jo vuosia käyttäny korvatulppia ja nukkunu sohvalla. MIKÄ SE LEIKKAUS ON??? Mun ukkelille on lääkärissä vaan sanottu, että pitää laihduttaa, eikä asialle sen kummempaa ole tehty.

T: Epätoivoinen AP

Vierailija
19/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies kuorsaa.

Jos yöllä herään siihen, enkä saa unta, menen sohvalle. Normaalisti mies kuorsaa vain selällään.

Jos taas mies on väsynyt, kuorsaa miten päin vaan. Silloin käsken hänet sohvalle.

Kyllä kai se mieskin siellä sohvalla joutaa nukkumaan välissä!

Niin ja meillä on aika pienet lapset vielä, joten eivät oo ihmetelleet, jos toinen meistä sohvalla nukkuu. Mutta tullaan kyllä selittämään vaan niin että kun isä kuorsas, eikä äiti voinu nukkua vieressä..

Vierailija
20/21 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenän päälle laitettavia laastareita jotka pitää nenänalueen auki nukkuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi