Miehen " kotiintuloajat"
 No niin, voi video, että kiehahti meikäläisellä yli. Onks tää teistä ylireagointia vai miltä kuulostaa?
 Siis, mies kertoi eilen, että työn jälkeen on duunipaikalla " drinkki" , siis työkamujen kesken. Ihan okei mulle, haluan vain olla tietoinen, että tuleeko kotiin syömään ja milloin. Kun ei kuulunut mitään koko päivänä illan aikataulusta, soitin tuossa puoli kahdeksan aikaan. Sanoi, että ottaa viel yhden drinkin ja lähtee sitten kotio, kotona piti olla klo puol ysi, että sitten syödään yhdessä. No, klo 20.40 tulee tekstiviesti, että täällä ollaan vielä, syö yksin, eivät " päästä"  lähtemään. Soitin ylivittuuntuneen puhelun.
 Siis mua RIEPOO, että sanotaan joku saatanan kellonaika, milloin ollaan kotona, ja sitten tekstaillaan vartti sen ajan ylittymisen jälkeen, että " täällä ollaan vielä" !!!!!! Onks teistä mun puolelta ylireagoimista? En vaan saa pidettyä desibelejä hallinnassa, kun näin käy.
Kommentit (17)
Mutta kun se sitten jonkun ajan itse sanoo, eikä pidä siitä kiinni. Nt jo alkaa pöly laskeutua, mutta saamari, että otti pattiin!
Ehkä sillä oli tosi kivaa, eikä uskaltanut sanoa sulle, että haluis jäädä pidemmäkskin aikaa... Itsellä oli usein tollasia tilanteita, tosin ennen lapsia:)
Sanonkin nykyään miehelle, että selvä juttu, pidä hauska ilta ja nähdään aamulla :-)
jonkun ajan niin sitten tulee silloin ja jos ei tiedä milloin tulee, niin sanoo sitten suoraan, ettei tiedä, voi mennä myöhään.. näin meillä
Että jos sovitaan että syödään yhdessä, niin sanotaan ajat ja pidetään niistä kiinni. Jos ei ole tarkoituskaan ehtiä sieltä ajoissa pois, niin sitten ei vaan sanota mitään aikoja. Siis mua ei ketuta se, että sillä on duunidrinkki, vaan se, että odotan täällä lautaset pöydässä, ja sitten tulee se viesti, että " älä odota" .
on ne pakolliset heipatsit kaikille sanottava ja puhutaan viel tunti kaikenmaailman höpöhöpöjuttuja ainakin tunti :-D
Turhaan hikeennyit. Mutta joskus on tietty hyvä tuuletella meluja mahastaan :)
jos jotain sovitaan niin siitä pidetään sitten kiinni. Sanois sit saa**na suoraan jos ei ehdi tulla tai jos on muita suunnitelmia. Mua ärsyttää ylipäätään eniten se jos valehdellaan pikkujutuista mm. jos kysyy et joitko montakin ni sit vastataan et yhden otin vaikka naamasta näkee et kymmenen meni. Mua ei ärsytä vaikka olis vetänyt sata kaljaa mut miks ei voi hel***ti sanoa suoraan??!!
Miten viitsit pilata miehesi illan soittamalla jotain vittuuntuneita puheluita vain siksi, että hän on sanonut syövänsä kanssasi (tavallisena iltana, tavallinen ateria, ei mitään vuosipäivää tai sovittua juhlaillallista). Miehelläsi on ollut mukava ilta, kunnes sä pilasit sen. Aika niuholta ja takertuvalta tunnut suoraan sanottuna. Mieti asiaa ja tajuat että oli tosi pikkujutusta kyse, ja pyydä anteeksi mieheltäsi. Sen hän ansaitsee.
 ...jos lupaa tulla vaikka syömään niin sit sais kyllä tulla kanssa. Turhauttavaa vaikka laittaa ruuat valmiiksi molemmille eikä toinen sit tulekaan. Tai jos venähtää pidemmäksi, soittaa itse ja sanoo.
 Ei yhteiselämä ainakaan mulla toimi niin, että kummatkin tulee ja menee miten sattuu, eikä kumpikaan tiedä milloin toinen tulee jne. Kiva olis kuitenkin nähdäkin joskus ja syödä yhdessä ja muuta. Toki joillakin toimii eri tavalla, ei siinä mitään - ongelmallista vain silloin jos pariskunnan osapuolilla on tässä eri tavat...

Saatan olla hieman kontrolli-friikki...;)
 Kyse ei ole siitä, että minua haittaisi vaikka mies tulisi vasta aamuyöllä kotiin, mutta se että jos hän LUPAA tulla klo---- ja ei tulekkaan, se ärsyttää.
 Yksi syy on se, että jos oletan miehen tulevan " ajoissa" , niin saatan jättää saunan päälle, tai tehdä jotain ruokaa (kun yksin ollessani leipä tmv. riittäisi) tmv.
 Mutta muutenkin minua ärsyttää ihmisten myöhästely... On raivostuttavaa odotella vaikka ravintolassa ystävää, joka tulee pikkasen myöhässä (ilman hyvää syytä!) yli vartin verran, pahimmillaan yli tunti.
 Ymmärrän sen, että on kivaa, mutta miksi valehdella " kotiin tulosta"  tmv. Tuntuu että joskus mies koittaa enemmän itselleen vakuutella, että tosiaan käy vain " yhdellä" , ja että tulee aikaisin kotiin...;)
Kuullostat ihan pirttihirmulta, joka ei koskaan päästä miestään minnekään. Päästä se joskus poikien kanssa ulos, niin sitten ei karkaile tolleen. Eihän sillä taida olla muuta vaihtoehtoa.
On oksettavan lapsellista soittaa kiukuttelupuheluita miehelle tavallisena iltana yhden aterian tähden! Löysää vähän.
baareissa notku niin miksi ihmeessä et anna olla rauhassa kun tiedät että on viihteellä työkavereidensa kanssa. Ehkä juuri niinä iltoina ei kannata suunnitella yhteisiä iltasyöminkejä tai jättää saunaa päälle. Jos miehelläsi on tosi hauskaa voi olla että on lipsautanut hätävaleen kun olet vaatinut kotiintuloajasta sopimista rauhoittaakseen tilanteen hetkeksi. Humalainen mieli kun toimii vähän eri tavalla kuin selväpäinen ainakin omalla kohdallani. Itse ainakin ahdistuisin jos minun pitäisi olla hauskanpidon jäkleen kotona johonkin tiettyyn aikaan. Toivottavasti miehesi kuienkin päästää joskus sinutkin viiheelle ja toivottavasti muistat myös käyttää sen mahdollisuuden!
 Kysymys ei siis ole siitä että MINÄ jätän saunan päälle, vaan mies PYYTÄÄ jättämään sen päälle.
 Tyyliin;
  " Moi, jään parille töitten jälkeen Maken ja Riston kanssa, mitäs sinne?"
 " Mitäs tänne, kävin lenkillä ja ajattelin lämmittää saunan"
 " Mäkin voisin mennä saunaan kun tuun, jätä se päälle"
 " Ok, monelta suunnilleen tuut, teenkö ruuan?"
 " No en ota kun pari, oon kotona joskus parin tunnin päästä"   jne.
 Ja tietyissä tilanteissa toki osaan jo odottaa että miehellä venähtää, jos menee vaikka peliin, jää yleensä sen jälkeen parille ja itse pelikin joskus voi mennä jatko ajalle tmv.
 Kyse on siitä, että en ole ennustaja. En voi tietää onko tämä se ilta kun mies tosiaan kotiutuu yhden juotuaan, vai meneekö aamuun. Jos mies itse sanoo tulevansa --- aikaan, niin oletan että hän tulee, eikä tunti sovitun ajan jälkeen soita ettei menekkään saunaan, tai ethän ehtiny kokkaan mitään, käytiin pitsalla ja mennään vielä yksille.
 Ja kyllä, käymme molemmat yhdessä ja erikseen viihteellä. Ja joskus se oma ilta venyy myös, mutta en koskaan lähtiessäni sano että tulen siihen ja siihen aikaan, vaan että ilmottelen myöhemmin miten ilta etenee. Jos menee syömään ystävien kanssa, niin toisinaan kaikki ovat väsyneitä ja haluavat kotiin, joskus menojalkaa vipattaa ja jäädään pidemmäksi aikaa iltaa istumaan.
 Mutta tosiaan, minusta ei pidä antaa mitään aikoja tmv. milloin tulee, jos ei ole VARMA:) Mielummin sanoo että en tiedä millon tule.
 joo, kyllähän mää tajuan, ettei kandeis mitään edes sopia näille illoille. Tietää kuitenkin, kuinka siinä käy. Nyt se makaa tuolla vällyissä, ja minä pidän aikuismaista mykkäkoulua. Hitto, oon varma, että purskahdan nauruun, jos kömmin sen viereen. Menee hyvä marttyyrinaama pilalle.
 Mutta joo, siitä sopimisesta. Kyllä mä silti aion joku kerta antaa sen maistaa omaa lääkettään: " Joo, tehään treffit leffaan klo ysiks illalla, tulen ratikalla, odota ovella"  ja sitten laitan lähipaarista viestin, että no joo, mä en vielä viitsinyt lähteä tulemaan, oota sekuntti, oon kohta siellä.
mies tulee sitten kun tulee, ei stressiä asiasta