Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa mielipiteenne rakkaat av-mammat...

Vierailija
26.03.2008 |

Eli jos perheessä on pieni vauva ja äiti luonnollisesti kotona sen kanssa, isä päivän koulussa/töissä ja äiti hoitaa yöheräilyt ja suurimman osan kotitöistä,vaunuttelusta yms. Niin mikä on isän osuus perheessä työpäivän jälkeen?Mitä hänen " tehtäviinsä" kuuluu tuolloin? Onko ilta hänen vapaa-aikaansa ja milloin on äidin vapaa-aika?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemättömät kotihommat tehtyä. Mies esim. hoiti jokailtaiset kylvetykset, itse en ole vieläkään kylvettänyt yhtäkään vauvaa eläessäni :-) t. Neljän äiti

Vierailija
2/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli illasta oli puolet äidin vapaa-aikaa, puolet isän. Käytännössä äidillä oli vähän enemmän sitä vapaa-aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin vietimme aikaa yhdessä perheenä tai joskus käytiin miehen kanssa ravintolassa syömässä ja mummo vahti lasta/myöhemmin useampia lapsia.

Vierailija
4/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako äiti vapaa-aikaa vain jos lähtee ulos ovesta.

Mulla siis muuten ihana ja ainakin puheissaan tasa-arvoa kunnioittava mies, joka kyllä tekee jos pyytää...

Mutta harmittaa kun työpäivän jälkeen hän istuu koko ajan koneella ja vauvan kanssa oleminen on useimmiten mun vastuulla. Joskus seurustelee sen kanssa sellasia viiden minuutin spurtteja mut sitten taas tuo sen mun syliin tai yrittää nukuttaa sen vaikka ois just nukkunut.

Oon yrittänyt sanoo miehelleni, et ei sen vauvan kanssa tarvi koko ajan seurustella ku se on hereillä, että välillä riittää et vaan on läsnä, mut sit kummasti se katoaa aina takas koneelle.

Ja sit suuttuu ku huomautan, vaikka on myöntänyt mun olevan oikeessa, taitaa olla sillä itselläkin huono omatunto...

Ku mäkin välillä kaipaisin ihan vaan kotona sellasta aikaa, ettei aina tarvi olla joka huutoon reagoimassa.

Ap