Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen tekee valmismuussia?

Vierailija
26.03.2008 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka inhoaa perunan haju

Vierailija
2/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa. ehkä sellanen joka ei ole syönyt koskaan oikeeta muusia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa lapset syödäkseen, kun teillä vielä on emännän kädet perunoita kuorimassa.

Vierailija
4/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuva valmisperunamuusi on Felixin jauheesta. Kaikki muut ovat aivan kamalia, mutta tuo on oikeasti tosi hyvää=)

Vierailija
5/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitan sen uuniin ja muutakin siihen sekaan ja juustoa päälle.

t. äskönen lidlin muussin kysyjä

Vierailija
7/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahasti allerginen raa' alle perunalle enkä voi oikein kuoria perunoita kun kädet turpoaa ja henkeä ahdistaa... lapset toivovat joskus muusia ja jos mies ei ole kotona kuorimassa pottuja niin täytyy turvautua valmismuusiin.

Vierailija
8/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tein joskus Felixin muusia, koska se on minusta hyvää. Lapsista se on pahaa, joten en syötä sitä heille.

Vierailija
9/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastemuussissa ei ole lisäaineita, pelkkää muussattua perunaa.

Vierailija
10/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valmismuusia tekee tällainen ihminen, joka ei osaa tehdä oikeaa muussia. Ennenku kukaan ehtii taivastelemaan, niin kyllä, olen kokeillut eri lajin perunoista, olen tehnyt kaikilla mahdollsilla eri tavoilla. Liimaa tulee, sillä siisti.

Vierailija
11/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja valmismuusia tekee tällainen ihminen, joka ei osaa tehdä oikeaa muussia. Ennenku kukaan ehtii taivastelemaan, niin kyllä, olen kokeillut eri lajin perunoista, olen tehnyt kaikilla mahdollsilla eri tavoilla. Liimaa tulee, sillä siisti.

Vierailija
12/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla edes kotona kun mies kuorii joskus itselleen. Kypsää voin käsitellä mutten voi syödä. Olisihan se tuoreesta tehty muusi parempaa ja kumma kyllä lapsemme valitsevat ravintolassa aina muusia eikä ranskalaisia jos vaan on valikoimassa.

Vierailija
13/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ne jauheet ovat ihan kamalia. Minä käytän pakasteesta puolivalmistetta. Ja muutekin paljon pakasteen puolivalmisteita.

Niin, käyn töissä.

Vierailija
14/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin OSAAN tehdä valmismuussia. Lihaperunasoselaatikon teen aina itse. Ja jos teen poronkäristystä, niin sitten teen oikean muusin. Nuo pakasteet on arkipäiviksi.

Vierailija
15/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän lapsen äiti joka ei yksinkertaisesti jaksa kuoria niin paljon perunoita kun poikalasten vatsa vetäisi

Vierailija
16/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei kuulema ees oikea muussi voita, sitäkin joskus aina

Vierailija
17/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti milloinkaan tee valmismuussia.

Mun kädet ei siis kestä raa' an perunan käsittelyä juuri ollenkaan... syödä voin kyllä sitten kypsiä perunoita.

Välillä mies kuorii potut (yleensä silloin, jos itse on toivonut, että muussia tehdään) ja välillä mä sitten kuorin ne, käsien kutinasta ja ihottumasta huolimatta... Vähän hölmöä, tiedän, mutta mulla on niin paljon allergioita, ettei niistä kaikista aina jaksa välittää ;)

Vierailija
18/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laittaa voita ja mausteita

Vierailija
19/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään paljon ruokaa yhdessä arkisinkin, mutta joskus vaan on yksinkertasesti niin kiire ettei ehdi keittää niitä perunoita ja tehdä niin vimpan päälle.

Vierailija
20/41 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ostetaan aina oolannin pakastemuusia ja se on tosi hyvää ja aidon muusin makuista. nyt vaan viimeksi näin pirkan muusia tarjouksessa ja mietin millaista on, en uskaltanut vielä kokeilla ;-)