Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko huutaminen väkivaltaa?

Vierailija
26.03.2008 |

mies huutaa ja syyttelee minua jatkuvasti lasten kuullen ja lapset huomaavat huonon ilmapiirin.

Mitä tehdä kun mies ei mielestään huuda, ja pitää " äänen korottamistaan" oikeutettuna?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se noin vain lopu vaikka siitä hänelle sanookin. Tuntuu että miehellä ei ole hajuakaan siitä, kuinka voimakkaasti sanat voivat loukata sekä horjuttaa lasten perusturvallisuutta. Yhtenä päivänä hän sanoi meidän 5-vuotiaalle tytölle että " ehkä onkin parempi että asuisit jossakin muualla - eihän sun kanssa kukaan pysty olemaan!" !!!??? Olen yrittänyt puhua että noin ei kerta kaikkiaan VOI SANOA mutta en tiedä meneekö ikinä läpi. Joskus tuntuu että lastenkin (3-7 vuotiaat) pitäisi olla pieniä aikuisia ja hänen mielestään niitten pitää sietää samaa kuin aikuisetkin (vaikka joskus hänen puheet kyllä loukkaavat aikuisiakin). Enkä ikinä tule ymmärtämään sitä että mies hymyssä suin aina menee auttamaan sukulaisiaan, kavereitaan yms muutoissa, autojen korjauksissa yms mutta kun minä pyydän häntä imuroimaan niin ei sitten millään! Eli miksi hän kohtelee niitä rakkaimpia ihmisiä hänen elämässään huonoiten??

Paljon olen miettinyt eroa, ja niin on hänkin. Joskus tuntuu että elämä on paljon helpompaa yksin kolmen lapsen kanssa kuin miehen kanssa joka ei siivoa, ei hoida lapsia (paitsi hakee nuristen päiväkodista koska minä en siihen töitteni takia ehdi) ja pelailee tietokoneella illat pitkät. Joskus tuntuu että hänelläkin on sitä masennusta ja se johtaa siihen huutamiseen mitä meillä on kotona?

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä