Pakko hehkuttaa, sain 30 kg pois ! ! !
En juhli syömällä kakkua ;) itse asiassa ajatus kakusta tekee pahaa
Namia on herneet, kukkakaali. Enennen inhosin niitä
Ai miten onnistui? No, syömällä VAIN vihanneksia ja hedelmiä ja juomalla VETTÄ, paljon.
Liikkumalla, juoksemalla, uimalla
Kommentit (16)
ja pakko vielä sanoa. Vaikka välilä tuntui ettei onnistu, kannatti. Olo on mahtava ! harmittaa vaan etten aikasemmin tehnyt tätä.
Kun vauhtiin pääsi, helppoa. Jokainen -5kg kannusti taas jatkamaan
nyt näkyy. laitoin proteiinijauhetta pirtelöihin aina aamuisin. Siis hedelmä-, tuoremehupirtelöihin
mutta se mun liikunta oli todellista rääkkiä. Juoksin joka päivä kympin niin että hiki valui. Kun tuntui etten jaksa, juoksin vielä pikkasen. eli ihan äärirajoille. Ei ollut mitään kevyttä hölkkää
Samalla ruokavaliolla ja liikunnalla? Muistathan, että tuollaisen laihdusKUURIN jälkeen paino nousee helposti, jos palaat normaalin ruokailuun. Ja toisaalta on varmasti aika vaikeaa elää loppu elämänsä tuolla tavalla =/
En siis halua kuulostaa ilon pilaajalta, mutta sun pitäisi miettiä itsellesi hyvä painonhallintaruokavalio, mielellään sellaisen, jota voit noudattaa tästä lähtien pysyvästi.
tekee pahaa. tästä tullut tapa. ja liikunta on jo pakkomielle, uusia lajeja kokeilen.
syön nyt tavallista kotiruokaa ja ruisleipää, piimää, raejuustoa
se oli sen verran iso urakka että pidän kyllä huolen että pysyn näissä mitoissa
jälkeen..ehkä hauskin oli kun menin sukulaisiin ja soitin ovikelloa
siskon poika laitto oven kiinni ja kuulin kun sanoi, sielä on joku outo tyttö
eivät tunnistaneet minua!
Vierailija:
jälkeen..ehkä hauskin oli kun menin sukulaisiin ja soitin ovikelloasiskon poika laitto oven kiinni ja kuulin kun sanoi, sielä on joku outo tyttö
eivät tunnistaneet minua!
kävin " palkinnoksi" muodonmuutoksessa. uusi meikki, uudet hiukset
ja tietysti kaikki vaatteet uusia, kun entiset ei pysy päällä
no sitä mä olen , periksi ei anneta! monet kerrat itkua väänsin lenkkipolulla, kun ihan fyysisesti sattu ja veren maku suussa...
mutta kyllä siihen pystyy. jos sortuu vaikka pizzaan, jatkaa vaan sitkeesti
ja mä palkitsin itteni aina -5kg jälkeen jollain. hankin kajakin (se oli ollu haave pitkään) jotain välietappeja hyvä olla, että jaksaa
Kauanko tuohon urakkaan meni aikaa?
3kk. ennen kun tulee kauhistelu ryöppy kerron, et kävin kokeissa ja kaikki arvot ok. ennen koholla.
iltaisin oli usein näläntunnetta, vaikka sanotaan ettei saisi nälkää tuntua. eli " kestin" senkin
Itellä samanmoinen urakka edessä ja mietityttää, että miten iho palautuu. Ei varmasti kokonaan mutta jääkö se ällösti " tyhjänä reppuna" roikkumaan?
ehkä vaikuttaa onko kauankin ollut pulska?
ensi kesää odotan kun voi bikinit laittaa rannalle...
Mutta hieno suoritus joka tapauksessa.