Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuullut että toimeentulotukiasiakas saisi jonkinlaista joulurahaa, onko totta

Vierailija
29.11.2008 |

Jäin työttämäksi ja pelkällä toimeentulotuella ei joulua vietetä, onko tuo jouluraha totta? miten sitä haetaan? joulupakettiin laitoin jo hakemuksen, mutta lapsille olisi kiva jotkut lahjatkin ostaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin paljon työntekijästä että saako vai ei. Jotkut laittavat ihan pyytämättäkin hieman ylimääräistä rahaa joulua varten. Kannattaa kysyä suoraan omalta sosiaalityöntekijältäsi.

Vierailija
2/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemukset menee etuuskäsittelijöiden kautta!

Siis helsingissä...

Onneks ei enää tarvitse toimeentulotukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalliseen markettiin.



Lisäksi kaikkein huonotuloisimmat /muuten huonoimmassa asemassa olevat saavat joulupuu keräyksestä lapsilleen 1-2 joululahjaa.



T. Sossun täti

Vierailija
4/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksi. Ei edes lasten sänkyihin olla saatu latinlatia.

10v sossun asiakkaana takana.

Vierailija
5/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa melko varmasti eism kinkun ja kauppaan jonkun ruoka lapun. Mä meinasin mennä hakemaan, ollaan nimittäin aika kusessa tässä.

Vierailija
6/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirkolta eikä sossulta. Eli taitaa olla paikkakunta kohtaista. Mies jäi sairauden takia viimejoulun alla työttömäksi, ja tienaamme yhdessä n. 1000e/kk. Meillä viisi lasta. Perustoimeentulotuen saamme, mutta emme muuta.



Nyt tulee toinen Joulu kun lapset ilman lahjoja, ja ilman Jouluruokaa. onneksi Joulumieli sentään vielä tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla eikä ole tarkoitus ilkeillä, mutta kyllä aika halvalla saa joulua kotiin. Porkkanalaatikko ja lanttulaatikko itse tehden ei montaa euroa maksa. Pieni tarjouslihapala (mene markettiin sellaiseen aikaan, kun myydään -50% lihoja), ei tarvi olla kinkkua. Esim. possun ulkofileestä saa juhlavan ruoan. Riisipussi euron, siihen punaista maitoa toisella eurolla. Luumuista kiisseli. Ihan siis normaalin arkiruoan hinnalla saa jouluruoat. Kai te arkenakin syötte?!

Vierailija
8/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä paljon mee rahaa. Ellei osta kaikki salaatit sun muut!