Ikuisia kliseitä. Totta vai tarua?
Parisuhteessa harrastetaan seksiä aina kun nainen haluaa.
Jos Nainen kietäytyy seksistä niin ei mitään.
Mies kieltäytyy seksistä niin joko nainen ei haluttava tai miehellä joku toinen tms.
Kommentit (9)
eikä myöskään aivan niin usein kuin mies haluaa.
Meillä ei ole harrastettu seksiä neljään kuukauteen koska vaimo ei ole halunnut. Minä haluaisin melkein joka päivä.
Pitäisi varmaan järjestää se toinen nainen etten haluaisi häntä enää.
Me halutaan molemmat yhtä paljon, mutta on ollut myös toisenlaisia kausia. Itse olen kuitenkin huomannut yleensä innostuvani vaikka aluksi en haluakaan. Joten olen antanut mieheni vietellä minut.
Toista naista en suosittele hankkimaan, ellet ole valmis luopumaan vaimostasi lopullisesti.
Jos minä (mies) en halua silloin seksiä kun tyttöystävä haluaa niin se on sitten kuulustelua ja minulla vähitäinkn toinen nainen?
Meillä nainen on se joka haluaa enemmän... mies ei jaksa esim aamulla väsyneenä. Nainenkin saattaa joskus kieltäytyä, mutta se on harvinaista, mies osaa hyvin lämmitää naisen. Miehen kieltäytymisen syy on yleensä väsy ja naisen samoin, kummallakaan ei o muita, ja molemmat pitää toista haluttavana yleensä.
Seksi ei ole koskaan tasa-arvoista. Muutenhan huoristakin olisi 50% miehiä. Kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa, ja sen kanssa on elettävä.
Kyllä torjutuksi tuleminen on molemmille epämiellyttävää, mutta miehet ovat kai tottuneet siihen.
Ekassa tapauksessa avomies oli rakastunut toiseen, eikä enää koskenut muhun yhtään. Vielä erotessamme 7kk kuluttua väitti ettei ole toista naista. Myöhemmin hän meni tämän epäilemäni naisen kanssa naimisiin, joten oikeassa olin.
Seuraava avomies lakkasi yhtäkkiä haluamasta seksiä. Ero siitä tuli melkein saman tien, mutta useamman kuukauden jälkeen selvisi, että mies ei kehdannut koskea muhun, kun oli pettänyt. Ja vaikka se ei hänelle " merkinnyt mitään" , hän oli vasta sen jälkeen tajunnut kuinka paha petos se mun mielestä oli. Tämän kanssa palattiin yhteen, mutta suhde ei koskaan palannut entiselleen, en koskaan oppinut luottamaan mieheen enää samalla tavalla.
eli aika usein :) Minä olen se joka haluaa jatkuvasti, joten en tee usein aloitetta, ettei mies hermostu jatkuvasta ahdistelusta. Näin on menty eteenpäin jo yli 10v.
Tulee joskus haluttua enemmän kuin mihin miehellä riittää rahkeet. En epäile toista naista tai muuta vastaavaa.