Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kolme asiaa itsestäsi jotka kuvaa sinua.. joku saavutus tms.

Vierailija
26.03.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ahkera ja kansainvälinen, haluan oppia aina jotain uutta puhun viittä kieltä vaikka olen vain peruskoulun käynyt.

Olen myös taiteellinen, minulla on ollut taidenäyttely.

Vierailija
2/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Huolimatta siitä, että minulta jäi 16-vuotiaana koulut kesken, en ole elänyt päivääkään työttömyysrahalla tai sossun tuella. Kävin ahkerasti töissä vaikka sainkin vain pätkiä 7 eri paikasta.

2.

Menin naimisiin nuorena (20v) 4kk seurustelun jälkeen ja sain lapset heti perään. Sukulaiset kauhistelivat ja povasivat eroa ja yksinhuoltajuutta mutta tässä yhä ollaan tyytyväisenä valintoihini ja mieheeni.

3.

Olin nuorena alkoholi- ja tupakkariippuvainen mutta kummastakin olen ollut erossa jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-v maisteri, puhun neljää - viittä kieltä, asunut useaan otteeseen ulkomailla.

Olen naimisissa, kohta 3 lasta, ihana mies ja lapset.

Asun omakotitalossa kehä 3 sisäpuolella.

Vierailija
4/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen loppututkinto josta hyvä palkka, taloudellista vainua, joka näkyy.

Vierailija
5/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa onnellisesti yhdessä parikymmentä vuotta, meillä on maailman paras lapsi ja onnellinen arki. Olen läheinen vanhempieni kanssa ja tärkeimmät ystävyyssuhteeni on solmittu jo 30 vuotta sitten.

Vierailija
6/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurperheen äiti, minulla on akateeminen koulutus ja kaikki äitiyslomien väliset ajat olen käynyt töissä.

Joskus tuntuu että jos ihminen kuulee kuinka monta lasta minulla on, hän olettaa automaattisesti että olen kotiäiti tai jos kuulee ammattini ja koulutukseni, olettaa ettei minulla voi olla kuin korkeintaan pari lasta.

Vierailija
7/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta asiaa tähän elämään ei enää mahdu.

Vierailija
8/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot kesken, ei vakituista työpaikkaa, ajaa vanhalla itä-autolla, asuu vuokralla, keski-ikäistyvä, lapsella ei reimateccejä, kotona pyökin värisiä huonekaluja...

Vierailija
9/9 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen kiinnostunut monista asioista ja haluan oppia uusia asioita. Minulla on yliopisto- ja amk-tutkinto, opiskelen pientä tutkintoa nytkin töissä, opettelen uusia taitoja harrastuksen parissa kotona. Silti en tiedä mistä työstä eniten pitäisin, taitaa olla sekoitus monenlaisia asioita.

2. Olen kiinnostunut kansainvälisistä asioista, matkustelusta ja eri kulttuureista, kielistä. Puhun hyvin 2-3 vierasta kieltä, joiden lisäksi osaan alkeet kolmesta muusta kielestä.

3. Asumme ihanassa suuressa okt:ssa. Haluan, että ympärilläni on luontoa, tilaa ja rauhaa. Perhe on minulle hyvin tärkeä.