Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on patologinen valehtelija puoliso ja 2 pientä lasta

Vierailija
25.03.2008 |

oon ihan täysin hajalla . pettää , juo salaa , ajaa kännissä ja valehtelee ihan kaikesta . potkaskaa mua että pääsen irti tästä helvetistä . yhteinen talo on tietysti ja helvetisti lainaa . .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee monista ihan tavallisistakin asioista. Selviän kuitenkin hänen kanssaan.

Vierailija
2/4 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt akat homma haltuun. Olette oman elämänne kuningattaria. Te itse olette vastuussa itsestänne ja jälkipolvesta.

Mies hoidelkoon itsensä miten taitaa, mutta älä anna sen pilata elämääsi.

Suosittelen ehdottomasti Minttu Hapulin Selibaattipäiväkirjat-kirjaa. Loistava teos kaikille huonossa suhteessa rimpuileville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt akat homma haltuun. Olette oman elämänne kuningattaria. Te itse olette vastuussa itsestänne ja jälkipolvesta.

Mies hoidelkoon itsensä miten taitaa, mutta älä anna sen pilata elämääsi.

Suosittelen ehdottomasti Minttu Hapulin Selibaattipäiväkirjat-kirjaa. Loistava teos kaikille huonossa suhteessa rimpuileville!

Vierailija
4/4 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oon ihan täysin hajalla . pettää , juo salaa , ajaa kännissä ja valehtelee ihan kaikesta . potkaskaa mua että pääsen irti tästä helvetistä . yhteinen talo on tietysti ja helvetisti lainaa . .

Kokemuksesta tiedän, että uusi ja ihana elämä on edessä. Talot saa myytyä ja lainoistakin selviää, tsemppiä!!!