Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit minusta jos näkisit?

Vierailija
25.03.2008 |

Haluan kysyä rehellistä mielipidettä siitä, mikä mielikuva teille tulee minusta tietojen perusteella. Eli jos näkisitte minut, mitä ajattelisitte (esim ette kiinnittäis huomiota eli hyvin normaalipainoinen, tai että olen hoikka tai että voisin vähän laihduttaa yms..)

-pituus 165cm

-paino n. 62kg

-rinnat b kuppi

-vartalon mallina päärynämäinen, eli läski kertyy lanteille, perseeseen ja jenkkoihin sekä reisiin(tällä hetkellä on vähän jenkkaa, varsinkin matalammat ja kireät housut päällä, jota tosin kovasti vältän..)

-melko naisellisen mallinen eli on leveä lantio, ja jos lihon, paksuunnun naisellisista kohdista eli en muutu mahan kohdalta vaan isoksi

-jonkun verran lihasta mutta en superurheilullinen

Arvaa samalla mitä vaatekokoa käytän ylä- ja alaosassa :) Voita pistää samalla tiedot itsestäsi niin katsotaan mitä muut ovat sinusta mieltä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko keskiverron oloinen olet. ellet sitten tosiaan käyttäisi matalia liian kireitä housuja. ne näyttää niin pahalta kaikilla...

en laita omia mittojani tähän sillä en koe saavani siitä mitään että te tuntemattomat täällä kertoisitte mielikuvan perusteella mietlipiteenne minusta. itse olen itseeni tyytyväinen, se riittää.

Vierailija
2/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, että maailmassa on muitakin " päärynöitä" lähes samoilla mitoilla. Vertaistuki on tärkeää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mielummin mitä ruokaa tekisit, miten voisit henkisesti kehittää itseäsi, ... jne

Vierailija
5/5 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pohdin :)

Oli vaan tylsää niin kysyin, kun luin ketjun jossa oli vaatteiden uusista kokomerkinnöisät ja sitä kautta mietin painoa...Ilmeisesti olen suht normaalikokoinen, sellainen kuin itseäni pidänkin.

Kiitos vastanneille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme