Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alotin masennuslääkeet, ja nyt niiiin kova väsy että oksat pois!"

Vierailija
25.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olenko sittenkin mieluimmin ahdistunut. Lasten takia en lopeta..

Vierailija
2/7 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös että jaksaako näitä jatkaa jos olo on tätä vielä kauankin?! Ja nukkumaan, yksi lapsista nukkuu kaksi ei, ja pitäää pitää pitää nuo sotkutkin jonkun siivota. Eli ei pääse lepäämään. Mutta tämä väsy on syötävän kova. Ja muutenkaan olo mitenkään priima. ja olen vielä kutsunut illaks vieraita..ei jaksais kyllä milllään. No, ehkä tämä on vaivan arvoista....Että saa sen oman itsensä joskus takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on cipralex ja perjantaina alotin puolikkaalla 15mg.

Vierailija
4/7 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ja minkälaisia ikäviä sivuoireita. Nyt ei ole enää mitään niistä, kun olen syönyt lääkettä jo useamman vuoden ;)) Jopa orgasmi tulee nykyään yhtä helposti kuin ennen..

Väsymyksestä taitaa olla se piirre jäljellä, että haukottelen joskus jopa ulkona kävellessä.. Vaikkei siis varsinaisesti nukuta. Lääke Optipar.

Vierailija
5/7 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä sivuoireet ja odottaa parempaa huomista ;). Pelkään lähinnä sitä että tämä ahdistus pahenee, tuntuu vähän siltä, mutta sekin kai sivuoire. Tyttäreni kyllä tänään sanoi, että äiti ei ole enää niin vihainen ollut, voiskohan jo olla siihen vaikutusta?! Kun olen meuhkannut ja huutanut pienimmästäkin. Nyt ei tule sellaista argh-olotilaa joka asiasta. Tai sitten ei vain jaksa ;)

Vierailija
6/7 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun aloitin uuden lääkkeen ja otin lääkärin ohjeen mukaan aamulla, meinasin kirjaimellisesti nukahtaa pystyyn, väsytti niin, että silmät ei pysyny auki. Aloin sitten ottaa sen illalla, eikä päivän aikan ilmene mitään erityistä väsymystä.

Vierailija
7/7 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ja aamulla. Ja vaikka tänäänkin ulkoiltiin niin meinasin pystyyn nukahtaa, nyt taitaa vähän piristyä, jaksaa jo olla...pitäs varmaan siirtää iltaan? Eli huomenna ottasin illalla sen.