Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin masennus, vaikutukset lapsiin?

Vierailija
25.03.2008 |

Miten lapset voi reagoida äidin masennukseen? Onko täällä paikalla masentuneita tai siitä selvinneitä tai masentuneiden läheisiä ja ystäviä?

Lasten iät?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut masennusta melko ison osan 8-vuotiaan elämästä, jo ihan vauvaiästä asti. Lapsi on herkkä, masennukseen ja itsesyytöksiin taipuvainen ja tunne-elämä on yhtä vuoristorataa, mitä lapsi ei hallitse.

Taustalla on tosin herkkä temperamenttikin.

Vierailija
2/2 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen sairastanut masennusta melko ison osan 8-vuotiaan elämästä, jo ihan vauvaiästä asti. Lapsi on herkkä, masennukseen ja itsesyytöksiin taipuvainen ja tunne-elämä on yhtä vuoristorataa, mitä lapsi ei hallitse.

Taustalla on tosin herkkä temperamenttikin.

siis meillä lähes samoja juttuja huomattavissa 5v-tytössä. ja kun oon ollut sairaampi, niin lapsi on tosiaan erityisen kiltti ja huomaavainen.

hyviä puolia on se, että mun masennuksen oireena ei ole vetäytyminen ihmisten läheltä, vaan kamala tarve olla lähellä ja lääkärini totesi siihen, että se läheisyys ei ainakaan lapselle tee pahaa :) ja sillä tavalla usein masentumiseni NÄKYY lapselle (itselläni tietenkin tuntuu MONIN eri tavoin)... mutta toki lapset näkee ja huomaa vaikka mitä muutakin, mitä ei edes uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä