4,5 v haluaisi soittaa viulua, miten edetä?
Oon vaan itte aikanaan pimputtanut pianoa pari vuotta kansalaisopistossa, joten en kyl yhtään tiedä onko pojalla musiikkikorvaa vai ei. Voisko jollain muulla soittimella olla fiksua kokeilla kotona.
Muskarissa poika on käynyt vauvasta lähtien - kansalaisopiston. Ei se aina sinne halua mennä, mutta on tänä talvena rallatellut lauluja ja äiti kuuntelee ihastuneena ;) Sanat on mitä sattuu, mutta mun puurokorvan mielestä sävel kulkee ihan hyvin.
Millä mä edes saan selville, että lapsi todella tahtoo. Onko se ihan riittävä juttu että lapsi toisten esityksiä kuunnellessaan sanoo, että mä haluun kanssa?
Kommentit (5)
Viulu on kyllä viimenen soitin lapsen kädessä.
Nimim. Viuluviikarit pilasi lapsuuteni
Ihanko sinne vaan mennään?
Katsoin joo musiikkiopiston sivut. Täällä voi viulua soittaa myös kansalaisopistossa, voisko sieltä kysyä neuvoa?
eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee, että tykkääkö.
]Oon vaan itte aikanaan pimputtanut pianoa pari vuotta kansalaisopistossa, joten en kyl yhtään tiedä onko pojalla musiikkikorvaa vai ei. Voisko jollain muulla soittimella olla fiksua kokeilla kotona.
Muskarissa poika on käynyt vauvasta lähtien - kansalaisopiston. Ei se aina sinne halua mennä, mutta on tänä talvena rallatellut lauluja ja äiti kuuntelee ihastuneena ;) Sanat on mitä sattuu, mutta mun puurokorvan mielestä sävel kulkee ihan hyvin.
Millä mä edes saan selville, että lapsi todella tahtoo. Onko se ihan riittävä juttu että lapsi toisten esityksiä kuunnellessaan sanoo, että mä haluun kanssa?
[/quote]
Meidän poika aloitti kitaratunnit 4-vuotiaana ja nyt harkitsemme taukoa vähäksi aikaa. Keskittyminen on välillä sitä sun tätä. Toiset tunnit menee tosi hyvin, toisinaan pelkkää höpötystä.
Kokeet oli keväällä. Soita paikkakuntasi musiikkiopistoon tai katso netistä.