Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka alkaa laihduttamaan? Paljon ehtii ennen kesää pudottaa?

Vierailija
25.03.2008 |

Mulla lähtöpaino 70kg ja haluaisin 5-10kg pois.

Jätän herkut pois ja lisään lenkkejä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo saanut noin 10 kg pois, mutta nyt olen juminut painoni kans jo melkeen kaksi kuukautta!

Päätin juuri aamulla, että otan itseäni niskasta kiinni.

Kesään menessä kun sais edes toiset kymmenen vielä painosta pois..

Vierailija
2/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että haittaa jos jätän herkut pois ja lisään liikuntaa.

Syön silti normaalit ruoat. Uskon, että laihtuu nopeampaa kun imettää. Vauva on tosin jo 6kk eli aloiteltu kiinteitä täysimetyksen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on jo monta!

Vierailija
4/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen puhuin mieheni kanssa, että kummaltakin painoa pois. Itseltäni pitäisi saada 10kg pois, jotta olisin suht hoikka.

Vierailija
5/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 kg pitää saada pois, kahden lapsen raskauskilot ovata imetyksestä ja kuntoilusta huolimatta edelleen tallella. just kirjauduin kiloklubiin.

Vierailija
6/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa painonvartijoissa. Itse yrittäen en pysy niin hyvin kurissa, mutta tuo viikottainen punnitus ryhmässä motivoi yrittämään.

Vierailija
7/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne raskauskilot karistin syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Minusta on vaan tekosyy, että imetyksen aikana ei voi laihduttaa. Kun muuttaa hieman elintapojaan, niin imetyksen aikana väkisinkin laihtuu. En tarkoita nyt mitään ihmediettejä ym. vaan hidasta painonputoamista.

Vierailija
8/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkeä, jolloin saan mennä ostamaan uusia vaatteita.

Mies on luvannut maksaa.

Ainakin jotkut ihanat istuvat farkut

ap

Vierailija
9/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä sai sen jäsenyyden, lehden peruutan heti...

Vierailija
10/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravasin lenkillä joka päivä, en syönyt mitään sokerista ja muutenkin terveellisesti. ei lähtenyt kiloakaan. sanoin myös neuvolassa asiasta, kaikki vaan ei laihdu imettämällä. ja mä imetin 7kk.

t. se kiloklubilainen

Vierailija
11/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maanantaisin punnitus, onnistuuko? Jaksatteko olla mukana?

Keksitään joku nimi ja sitä rataa..

2

Vierailija
12/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kiloa pitäisi pudottaa. Meinaan muutamassa viikossa onnistua, tosin se vaatii tuon muutaman viikon jälkeenkin aika kauan tiukkaa kuria, ettei paino nouse heti takaisin. Mutta kun aikaa on vähän, niin pakko tehdä näin.

Minä juoksen 4-5 kertaa viikossa, kerran viikossa tunnin ja 3-4 kertaa 45 minuuttia. Lisäksi lihaskuntoa kotona käsipainoilla ja vatsoja/selkälihaksia tehden. Kalorit lasken tarkasti. Eiköhän tipu.

Vierailija
13/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne sanoo, että jotkut ympäristömyrkyt yms lähtisivät muka liikkeelle, mutta uskon sen johtuvan radikaaleista dieeteistä.

Mä en uskalla laihduttaa kun vauva on ihan pieni, ettei maito lopu mutta nyt kyllä jo voin kun syö muutakin.

Eikä se maidontuotanto varmaan herkkuja kaipaa jos juo silti tooosi paljon :)

Vierailija
14/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ikinä toimi kunnolla imetyksen aikana, aineenvaihdunta jotenkin junnaa paikallaan.

Mutta nyt pitäis muutenkin vähentää tota imetystä pikkaisen, sais ees juomaan kerran pullosta...

Vierailija
15/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

17. Tosi hienoa, nostan hattua sulle. Jaksais itsekin noin reippaasti.

16. Miksei? Millä nimellä ja mikä ois punnituspäivä? kerrotaanko lähtöpaino ja vaikka viikottain punnitus. Kerrotaan miten ollaan liikuttu ja onko tullut ruokarepsahduksia..

Vierailija
16/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin paljon näkemistä eikä malttanut enää tissillä kiikkua. Nyt kun syö hyvin, juo pullosta ja mukista niin helpottaa kummasti. Läskit nyt saa kyytiä, nytkin puen lapset ja lähden lenkille ennen töihin menoa.

t. en muista nroa, kiloklubi kuitenkin

Vierailija
17/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pudotin painoa jo silloin, kun vauva oli pieni (pari kk), mutta jossain vaiheessa paino putosi liian äkkiä ja huomasin, että vauva oli kiukkuisempi, joten ei ilmeisesti saanut tarpeeksi maitoa. Lisäsin syömistä (vaikka söin ja aika paljon ennenkin) ja maidontulo lisääntyi. Ja tosiaankin, join ihan älyttömästi koko ajan. Ja myös muistin herkutella :)

-12-

Vierailija
18/18 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitus ois tästä viikon päästä eli tiistaisin.

Kaikki kertoo lähtöpainon ja yrittää tehdä muutamaa eri liikuntalajia viikolla ja kertoo ne sitten ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan