Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mieheni kertoi eilen kännispäissään et olisi ihanaa jos olisin 2okg laihempi, vitutus alkoi
24.03.2008 |
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Silmänräpäys, kirjoittaja Kati Lepistö jospa saisit ahterisi lenkkipolulle ja lakkaisit valittamasta