Miksi kaikki lentäjät pettävät vaimojaan?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentäjän ammatti sitten innostaa naisia? Univormuja on muissakin ammateissa. Eikä tuo lentäminen ole enää niin "glamouria" kuin ennenvanhaa.
Eiköhän se ole se raha. Tienaavat kuitenkin sen verran hyvin plus kaikki lippuedut niin kyllä naisia kiinnostaa.
Raha, raha, raha
Enemmistö ei petä, mutta kaipa sitä voitte fantasioida täällä.
Ei varmaan kaikki, mutta onhan siinä selkärangattomilla lankeamisen paikka kivin ilmeinen.
Minäkin tiedän näitä. Yäk.
Miten pääsisi lentäjän vaimoksi?
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kertoa mitä ominaisuuksia vaaditaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kertoa mitä ominaisuuksia vaaditaan?
Ei mikään kanamainen
Naisetkin ovat lentäjiä.
t. stuertti
Vierailija kirjoitti:
Vähän on vaatimuksia.
Haluaisin kuulla muutakin. Kertokaa!
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin ovat lentäjiä.
t. stuertti
Mielenkiinnosta kysyn ovatko lentoemännät myös stuerttien perään? Lentäjien ainakin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:42"]Noh, missä ap? Jos et halua kertoa yhtiötä, konetyyppiä ja reittejäsi, kerro työstä joku sellainen yksityiskohta jota maallikko ei tiedä. Esim. "armaus", mille koneen osalle, miten ja miksi se tehdään? [/quote] Jokainen vähänkin lentävä on kuullut arm ja disarm - komennot koneen lähtiessä ja laskeutumisen jälkeen hätäuloskäynneille. Joka googlekin auttaa. Idiootti.
[/quote]
No kerro sitten miksi ja miten se tehdään. :)
Älä jankkaa hölömö.
Jokainen tietää että lentäjät ryyppää ja panee hotellissa oman koneen emoja ulkomaan lay overeilla. Raskas työ. Miksei nuoret ihmiset saisi huvitella.
Olen jutellut vaimon kanssa lentävän henkilöstön seksisutinoista. Hän tietää koska on itse lentoemäntä ja on itsekin kokenut yhtä sun toista. Totta kai tapahtuu kun kauniit naiset ja varakkaat miehet laitetaan samaan hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jutellut vaimon kanssa lentävän henkilöstön seksisutinoista. Hän tietää koska on itse lentoemäntä ja on itsekin kokenut yhtä sun toista. Totta kai tapahtuu kun kauniit naiset ja varakkaat miehet laitetaan samaan hotelliin.
Kuules nyt hyväuskoinen. Se on sun vaimosi fantasiaa, En sitä sano etteikö mitään koskaan kellään olisi, mutta ei tosiaan ole mitään yleistä. Suurin osa lentäjistä ei petä, vaikka kova on yritys lentoemäntien puolelta päästä sänkyyn lentäjän kanssa. Tästä olen mieheltäni kuullut monesti, on nimittäin lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää että lentäjät ryyppää ja panee hotellissa oman koneen emoja ulkomaan lay overeilla. Raskas työ. Miksei nuoret ihmiset saisi huvitella.
Ei todellakaan ryypätä. Layoverit pääasiassa 1-2 vrk ja alkoholirajat tiukat. Näin ainakin meillä AY:lla.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jonoksi asti halukkaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt hyväuskoinen. Se on sun vaimosi fantasiaa, En sitä sano etteikö mitään koskaan kellään olisi, mutta ei tosiaan ole mitään yleistä. Suurin osa lentäjistä ei petä, vaikka kova on yritys lentoemäntien puolelta päästä sänkyyn lentäjän kanssa. Tästä olen mieheltäni kuullut monesti, on nimittäin lentäjä.
Ai noinkopäin se tarina kotona kerrotaan? Sinuna olisin huolestunut, sillä valtaosa lentäjistä pettää JA ryyppää. Sadassa lentäjämiehessä on ehkä 5 uskollista ja hekin flirttailevat, vaikka pysyvätkin uskollisina. Kaikkein rumimmallakin ukolla käy flaksi, niin uskomatonta kuin se onkin!
t. Ex-lentoemo
Ei varmasti petä!!!