Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki lentäjät pettävät vaimojaan?

Vierailija
25.10.2014 |

kysyy lentoemo

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies kai pettää jos kohdalle tilaisuus ja viehättävä nainen tulee. Jokainen.

Ei varmasti petä!!!

Vierailija
62/107 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lentäjän ammatti sitten innostaa naisia? Univormuja on muissakin ammateissa. Eikä tuo lentäminen ole enää niin "glamouria" kuin ennenvanhaa.

Eiköhän se ole se raha. Tienaavat kuitenkin sen verran hyvin plus kaikki lippuedut niin kyllä naisia kiinnostaa. 

Raha, raha, raha 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö ei petä, mutta kaipa sitä voitte fantasioida täällä. 

Vierailija
64/107 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikki, mutta onhan siinä selkärangattomilla lankeamisen paikka kivin ilmeinen.

Minäkin tiedän näitä. Yäk.

Vierailija
65/107 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä huuhaata

Vierailija
66/107 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsisi lentäjän vaimoksi? 

Vierailija
67/107 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi kertoa mitä ominaisuuksia vaaditaan? 

Vierailija
68/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi kertoa mitä ominaisuuksia vaaditaan? 

Ei mikään kanamainen

Vierailija
69/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on vaatimuksia.

Vierailija
70/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin ovat lentäjiä. 

t. stuertti

Vierailija
71/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on vaatimuksia.

Haluaisin kuulla muutakin. Kertokaa! 

Vierailija
72/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin ovat lentäjiä. 

t. stuertti

Mielenkiinnosta kysyn ovatko lentoemännät myös stuerttien perään? Lentäjien ainakin.

Vierailija
73/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 14:42"]Noh, missä ap? Jos et halua kertoa yhtiötä, konetyyppiä ja reittejäsi, kerro  työstä joku sellainen yksityiskohta jota maallikko ei tiedä. Esim. "armaus", mille koneen osalle, miten ja miksi se tehdään? [/quote] Jokainen vähänkin lentävä on kuullut arm ja disarm - komennot koneen lähtiessä ja laskeutumisen jälkeen hätäuloskäynneille. Joka googlekin auttaa. Idiootti.

[/quote]

No kerro sitten miksi ja miten se tehdään. :)

Älä jankkaa hölömö.

Vierailija
74/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää että lentäjät ryyppää ja panee hotellissa oman koneen emoja ulkomaan lay overeilla. Raskas työ. Miksei nuoret ihmiset saisi huvitella.

Vierailija
75/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut vaimon kanssa lentävän henkilöstön seksisutinoista. Hän tietää koska on itse lentoemäntä ja on itsekin kokenut yhtä sun toista. Totta kai tapahtuu kun kauniit naiset ja varakkaat miehet laitetaan samaan hotelliin.

Vierailija
76/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut vaimon kanssa lentävän henkilöstön seksisutinoista. Hän tietää koska on itse lentoemäntä ja on itsekin kokenut yhtä sun toista. Totta kai tapahtuu kun kauniit naiset ja varakkaat miehet laitetaan samaan hotelliin.

Kuules nyt hyväuskoinen. Se on sun vaimosi fantasiaa, En sitä sano etteikö mitään koskaan kellään olisi, mutta ei tosiaan ole mitään yleistä. Suurin osa lentäjistä ei petä, vaikka kova on yritys lentoemäntien puolelta päästä sänkyyn lentäjän kanssa. Tästä olen mieheltäni kuullut monesti, on nimittäin lentäjä. 

Vierailija
77/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää että lentäjät ryyppää ja panee hotellissa oman koneen emoja ulkomaan lay overeilla. Raskas työ. Miksei nuoret ihmiset saisi huvitella.

Ei todellakaan ryypätä. Layoverit pääasiassa 1-2 vrk ja alkoholirajat tiukat. Näin ainakin meillä AY:lla. 

Vierailija
78/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ryypätä. 

Vierailija
79/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla jonoksi asti halukkaita 

Vierailija
80/107 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt hyväuskoinen. Se on sun vaimosi fantasiaa, En sitä sano etteikö mitään koskaan kellään olisi, mutta ei tosiaan ole mitään yleistä. Suurin osa lentäjistä ei petä, vaikka kova on yritys lentoemäntien puolelta päästä sänkyyn lentäjän kanssa. Tästä olen mieheltäni kuullut monesti, on nimittäin lentäjä. 

Ai noinkopäin se tarina kotona kerrotaan? Sinuna olisin huolestunut, sillä valtaosa lentäjistä pettää JA ryyppää. Sadassa lentäjämiehessä on ehkä 5 uskollista ja hekin flirttailevat, vaikka pysyvätkin uskollisina. Kaikkein rumimmallakin ukolla käy flaksi, niin uskomatonta kuin se onkin!

t. Ex-lentoemo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan