Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin juuri klingeliltä 400 euron edestä, onkohan niillä miten nopea toimitus?

Vierailija
24.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli parissa viikossa. Joskus on mennyt kauankin. Riippuu onko varastossa. Sieltä tulee kuitenkin meili, kun ovat laittaneet postiin ja seurantakoodi.

Vierailija
2/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ te tilasitte sieltä? =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkujakkuasun (siis jakkupuku, mutta farkkua) ja pari sellaista paitaa, jossa on niinkuin trikoopusero ja paitapusero molemmat. Mä en tykkää paitapuseroista ja silti ne olis " siistejä" töissä, joten tuo on hyvä systeemi.

Itse tilaan Klingeliltä yleensä farkkuja sen takia, että siellä on ne " lyhyet koot" . Jos tilaan muualta omaa kokoani tai ostan kaupasta, joudun aina lyhentämään enkä tykkää lyhentämisestä. Klingeliltä saan lyhyessä koossa juuri oikean pituiset farkut, joiden " koristeet" pysyy eikä tarvii leikellä ja lyhennellä koristeita pois. Olen tykännyt tosi paljon niiden farkuista.

t. se parilla sadalla tilannut

Vierailija
4/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin mummu-kuteita kuin olla ja voi! =)

Vierailija
5/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
6/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tipahtaa pyrstölleni, kun katselin tarjontaa. Ihan kuin olisi ollut virtuaali-Tarjoustalossa. Sivuilla oli listattu top 15 - tuotteet. Ykkösenä koreili aivan karsea riepu. En voi uskoa, että niitä on myyty yhtään kappaletta.