Tilasin juuri klingeliltä 400 euron edestä, onkohan niillä miten nopea toimitus?
Kommentit (6)
farkkujakkuasun (siis jakkupuku, mutta farkkua) ja pari sellaista paitaa, jossa on niinkuin trikoopusero ja paitapusero molemmat. Mä en tykkää paitapuseroista ja silti ne olis " siistejä" töissä, joten tuo on hyvä systeemi.
Itse tilaan Klingeliltä yleensä farkkuja sen takia, että siellä on ne " lyhyet koot" . Jos tilaan muualta omaa kokoani tai ostan kaupasta, joudun aina lyhentämään enkä tykkää lyhentämisestä. Klingeliltä saan lyhyessä koossa juuri oikean pituiset farkut, joiden " koristeet" pysyy eikä tarvii leikellä ja lyhennellä koristeita pois. Olen tykännyt tosi paljon niiden farkuista.
t. se parilla sadalla tilannut
on niin mummu-kuteita kuin olla ja voi! =)
Meinasin tipahtaa pyrstölleni, kun katselin tarjontaa. Ihan kuin olisi ollut virtuaali-Tarjoustalossa. Sivuilla oli listattu top 15 - tuotteet. Ykkösenä koreili aivan karsea riepu. En voi uskoa, että niitä on myyty yhtään kappaletta.
Tuli parissa viikossa. Joskus on mennyt kauankin. Riippuu onko varastossa. Sieltä tulee kuitenkin meili, kun ovat laittaneet postiin ja seurantakoodi.