Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä oikeasti ruma ja hoikka nainen kauniimpaa katsottavaa kun lihava ja kauniskasvoinen?

Vierailija
24.03.2008 |

Itse olen todella kauniskasvoinen lihava nainen(vaikka itse sanonkin). Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota esim. tämän pihapiirin naisiin. Lähinnä hoikkiin äiteihin. Ennen en ole naisia katsellut arvostelu mielessä mutta ihan mielenkiinnosta nyt olen ihan kyylännyt hoikkien naisten pukeutumista ja lähinnä kasvoja. Tälläiset ovat havainnot pihapiirin hoikista naisista.

Naapuri A: Kahden lapsen äiti. Alle 170cm ja painoa ehkä 50-60kg. Pukeutuu pihalle tuulipukuun(ihan kivan näköiseen), ei meikkaa pitää hiukset saparoilla(peppi tyyliin). Vaaleat puolipitkät hiukset. Kauppaan yms. mennessä pukee farkut ja tämän tuulipuvun takin. Ei meikkaa juurikaan koskaan. On ihan tavallisen näköinen nuorehko nainen. Pienet silmät, oudon kapea nenä ja pienet ohuet huulet. Pieni kaksoisleika.

Naapuri B: Ilmeisesti 4 lasta hänellä. Ikää 35-45vuotta. Hoikka ja pituutta varmaan 175cm. Mustat hiukset, ajanut lähes piikkisiiliksi :O ja jos voi sanoa niin oikeasti todella ruma nainen. :/ Koukkunenä, pienet tihrusilmät ja viivasuu. Kaunis kroppa kyllä!

Naapuri C: Hoikka, pitkä blondi. Perus suomalaisen naisen kasvot mutta valitettavasit hänellä on hirveät pullaposket. Meikkaa turhankin paljon ja hiukset ovat oikeasti ihan keltaiset(värjätyt). Pukeutuu hameisiin usein ja farkkutakkiin. Ei lapsia hänellä.

Naapuri D: Pyöreähkö keski-ikäinen nainen jolla kaksi lasta. Sanoisin karkeasti että 166/73. Tukka on räjähtänyt kiharaparvi ja tukkaväri on kulahtanut punainen. Ei meikkaa ja on muutenkin todella epäsiistin näköinen.

Naapuri E: Urheilullinen, kiinteä kroppainen brunetti. Lyhyt tukka, silmälasit. Peruskasvot. Ilmeisesti joku himo liikkuja kun käy lenkillä 6*päivässä. Mies on illat aina menossa. Kaksi pientä tyttöä on heillä. Pukeutuu verkkareihin ja toppatakkiin. Postin hakee yleensä karmeassa kylpytakissa... :O

Pelastaako näistä ketään se että on hoikka(ulkonäöllisesti)? Itse koen olevani kyllä siistimpi ja huomattavasti kauniimpi kasvoilta kun kukaan näistä naisista vaikka lihava olenkin.

Että se siitä hoikkien viehättävyydestä. Ei se hoikkuus aina tarkoita sitä että olisi jotenkin hyvännäköinen/siisti.

En nyt kumminkaan väitä että aina hoikat naiset olisivat tämän näköisiä.. Mutta kyllä suomalainen nainen on harvoin kauniskasvoinen ja hoikkuus ei kyllä minusta ainakaan yhtään pelasta tilannetta/auta tilanteeseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG.

Vierailija
2/22 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoikka ja pulleammat posket kuin lihavalla ystävälläni, ja on kasvoistaan minua paljon kauniimpi. Minä kropasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleisesti ottaen hoikka on kauniimpaa katsottavaa kuin lihava, jollei naama nyt ihan huomiota herättävän kaunis tai ruma ole. Mutta jos pelkästä kasvojen kauneudesta puhutaan, niin silloin paino on toissijainen asia.

Vierailija
4/22 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiloon. Toki se läskikin voi olla ruma.

Bmi 24

Vierailija
5/22 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lievääkin ylipainoa(olen 170 cm/70kg) saa muka kaverit arvostella avoimesti tyyliin " miehetkin olisivat kiinnostuneita jos olisit hoikka" . Siis pyöreän ulkomuotoa saa avoimesti mollata vaikka itsellään on ne pienet silmät ja pitkä nokka(joista ei tulisi mieleenkään sanoa tietenkään). Kyllä monesti on leuka loksahtanut kun baarissa miehet ovatkin kehuneet minua kauneimmaksi koko seurueesta.

Vierailija
6/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat ikionnellisia siitä, että hoikat ihmiset eivät ole kasvoiltaan välttämättä kauniita (eivätkä toki vartaloiltaankaan).

Kyllä aivan ehdottomasti suurin osa ihmisistä pitää lihavuutta rumannäköisenä. Minä en voisi mennä sänkyyn lihavan miehen kanssa vaikka sillä olisi kuinka komeat ja ihanat kasvot (mikä on lihavalla mahdotonta, eivät rasvan pyöristämät kasvot ole koskaan ylettömän kauniit). Lihavuus on ehkä vastenmielisin ominaisuus, ikävämmän näköiset kasvot valitsen jos on pakko valita " lihava" tai " ruma" . Ihravuoren kanssa muhinonti on mahdoton ajatus.

Vierailija
7/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi kauniit kasvot ja ei yhtään pulleat kasvot. Minusta gallerian kauneimpia naisia.

Mieheni veikkasi häntä 60 kiloiseksi.

Vierailija
8/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalolleen voi urheilemalla tehdä aika paljon, kasvoilleen ei.

Vierailija
9/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma mutta hoikka nainen on KAUNIIMPI kuin kauniskasvoinen ylipainoinen nainen, esim. galtsun Kaislaliina.

Vierailija
10/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Muodokas ja hoikka ja kaunis-

Vierailija
11/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tavannut paljonkin oikein kauniita hoikkia ja enemmän rumia lihavia, tai vähemmän kauniita, ikäistään paljon vanhemman näköistä ja oloista.

Vierailija
12/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään lihoamaan ;)

Vierailija
13/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on kaunis vartalo, toisilla kasvot. Toiset ovat kauniita kokonaisuudessaan, vartaloltaan ja kasvoiltaan.

Saatat olla ehkä kasvoiltasi kaunis ap, mutta sisäinen kauneus sinulta puuttuu.

Vierailija
14/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset lapset hänellä ja komea mies. Ei kyllä näytä nainen yhtä isolta vartaloltaankaan kun mitä väittää.

Kauneutta on monenlaista. Mutta ei hoikkuus minustakaan tarkoita automaattisesti kaunista vartaloa.

Vierailija
15/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sillä ole mitään tekemistä painon kanssa.

Ylipainoinen voi olla kaunis kasvoiltaan (tiedän tapauksia), mutta moni ylipainoinen olisi kauniimpi vähän hoikempana (ilman kaksoisleukaa ja pullaposkia).

Vierailija
16/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kasvoja on varmasti kaiken kokoisilla, mutta hoikilla ne pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Tunnen vain harvoja lihavia ihmisiä, joita sanoisin kauniiksi - ja heillä kaikilla on poikkeuksellisen kauniit kasvot. Hoikissa on siis enemmän kauniita, mutta ei tietenkään pelkkä hoikkuus pelasta, jos naama on ns. petolinnun ***.

Eniten kauneuteen vaikuttaa kaiken kokoisilla se, miten itsensä kantaa. Myrtsi ei ole kaunis, iloinen on. Lisäksi on tärkeä tietää, millaiset vaatteet ja kampaus pukevat itsellä. Huonoilla vaatteilla ja kampauksella voi tehokkaasti pilata hyvätkin lähtökohdat. Myös luonnollinen ja taidolla tehty meikki kaunistaa useimpia naisia.

Summa summarum: sopusuhtaisuus, iloisuus sekä omaa itseä pukevat vaatteet, kampaus ja meikki tekevät kauniiksi.

Vierailija
17/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt olen kyylännyt ihmisten silmiä ja neniä ja suita. Katsonut mikä tekee ihmisestä kauniin ja mikä ns. ruman. Kauhea sana tuo ruma.. Ehkä voisi kirjoittaa vähemmän kaunis nainen tai tavallinen enemmin kun ruma.

Minulla ei muuten ole kiloista huolimatta kaksoisleukaa eikä pullaposkia(jos pistäisin kasvokuvan vaikka nettiin niin kaikki veikkaisi että olisin todella hoikka koska minulla näkyy myös poskipäät). Sen sijaan monilla hoikilla ystävilläni on. Sekin on paljon kasvojenluustosta kiinni. Ihra kun joillekkin kertyy ns. kauniimmin kun toisille. Mulla on yksi 47kiloinen ystävätär jolla on ihan kauhea kaksoisleuka(tietää tämän itsekkin ja häpeää sitä). Ja yksi ystävätär jolla on todella possunkasvot vaikka on upea kroppainen nainen noin muuten. Silmät on oudosti todella pienet ja sisällä päässä.

Vierailija
18/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin..

Vierailija
19/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camoon....

Vierailija
20/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väitetään että kun on hoikka niin kaikki miehet haluaa ja kuolaa perään. Totesin vain että vaikea uskoa että näitten kuvailemieni naisten perään kovin moni mies kuolaisi. Kovin tavallisia ovat.

Uskon että enemmän miehet kuolaa kauniiden naisten perään ja kauneus tarkoittaa=kauniita kasvoja, kaunista olemusta, kauneutta joka löytyy sisältä(terve itseluottamus). Kauneus ei minusta ole=hoikkuus.