Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttävää tää asuntokuume! Pitäisi jaksaa odotella jos hinnat tulisi hieman alas??

Vierailija
24.03.2008 |

nyt asossa, rahaa 70te säästössä...

Mitä tekisit, ostaa nyt etelä suomesta vai jaksaa odotella

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain alueilla ja joissain asuntotyypeissä hinnat saattavat jopa tulla alas. Tai pysyvät suurinpiirtein samassa, jolloin niiden reaaliarvo alenee.

Mutta Helsingissä paremmilla alueilla tuskin tulevat hinnat laskemaan, kun kysyntää luultavasti riittää ja tarjontaa on vähän.

Vierailija
2/5 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi teidän asuntonne ei ole sijoitusmielessä hankittu vaan kodiksi, sellaisessa ei hinnanvaihtelutkaan niin tunnu. Uudisrakennuksesta en kyllä hankkisi, niissä on hinnat pilvissä, mutta vähän vanhempien hinnat ei varmaankaan tule putoamaan ihan lähivuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en odotelut, oli vähän vastaava tilanne. Mutta haussa ei ollutkaan yli 300t euron asuntoa, joten päätös oli helppo.

Vierailija
4/5 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri työt opiskelun jälkeen, ja nyt himottaa rakentaa hirsitalo. Sellaisissa kun on oma piha (luksusta kerrostalovuosien jälkeen) ja sisällä erinomainen ilma myös siitepölyaikaan. Ah. :P

Rahaa ei vaan ole kuin yhteensä minulla ja miehellä ehkä 20 ke. Lapsia ei vielä ole, ja jos niitä tulee, niin tulot putoavat hyvin alas, minä kun satun olemaan hyvätulosempi. :/

Mutta tuo 70 kiloa kuulostaa ihan mukavalta summalta. Vähän tosiaan riippuu, mistäpäin olette asuntoa hankkimassa, kannattaako vai ei.

Vierailija
5/5 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että pitää remontoida, mutta sitten saa mieleisen oman maun mukaan tehdyn.