Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinusta epäterveellistä läskiruokaa?

Vierailija
24.03.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset perunat, hampurilaiset, lasagne, kaikki kastikkeet, varsin öljyjä ja kermaa sisältävät.

Vierailija
2/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juon vaan vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit, pähkinät yms. Itse välttelen kermapohjaisia ruokia, en välitä niistä onneksi edes. Voita en muista syöneeni aikoihin. Sipsit maistuvat, namnam.

Vierailija
4/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku ihmiset vaan ei osaa käyttää kohtuullisesti!

Vierailija
5/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja yksi pullea ystävä tehdään paljon salaatteja, herkutellaan rahkalla ja tehdään lapsille paljon keittoja, wokkeja ja muita kasvispitoisia ruokia ilman kermaa.

Mut niinhän se on, jotkut lihoo normaalista ruoasta, jotkut ei sitten niin millään roskaruoastakaan!

Vierailija
6/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hoikat kaverit syöttää lapsensa jatkuvasti mäkkärissä ja pari äitiä kärsii anoreksiasta ja ravitsee itsensä suklaapatukoilla ja energia juomilla--kyse siis jo reilusti kolmekymppisistä ihmisistä

Vierailija
7/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös laihduttajan tulee saada rasvaa. Ihminen tarvitsee myös rasvaa, ja jos sitä ei tarpeeksi saa, keho nappaa jokaisen rasvan kiinni. Jos taas rasvaa saa riittävästi, osa " menee läpi" .

Ja eikös moni laihduttaja joka ei laihdu, juuri lankea siihen että syö liian vähän---> elimistö menee säästöliekille eikö laihdu koska ei syö tarpeeksi.

Vierailija
8/8 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset