Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, joilla EI ole koiria: vaikuttaako kyläilyintoosi se, onko vierailuperheessä koira?

Vierailija
24.03.2008 |

Kuinka innokas sinun täytyy olla tapaamaan ihmisiä, joilla on hirveästi karvaava koira, jotta jaksat sutia vaateharjalla kotiinpalattua kaikkien vaatteet ja mahdollisesti imuroida autosi? Vai jätätkö vierailut vähemmälle?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kylään koiraperheisiin. Ei ne karvat niinkään haittaa (meillä on itsellä kissoja), mutta inhoan sitä koiran kuolaa, räkää ja hajua. En myöskään pidä siitä, että koira istuu ääressäni ja odottaa, että koko ajan rapsutan sitä. Sitten kädet haisee oksettavalle ja eikun kaffille. Kerran menin pesemään käteni ennen pöytään menoa ja omistaja loukkaantui!!!!!!!!! Vierailujen jälkeen housut ovat yleensä kuolassa ja haju on kauhea.

Minä en odota, että vieras tykkäisi kissoistamme (jos ei etukäteen ole jo sanonut olevansa kissaihminen), ja laitan ne joko kiinni tai ajan koko ajan menemään vieraiden kimpusta. Yleensä myös imuroin sohvan juuri ennen vieraita, että heihin ei tarttuisi kiloa karvaa kaupan päälle.

Vierailija
2/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juurikaan ole koiraperheitä tuttavapiirissä, mutta itselläni on ollut 2 koiraa ja tällä hetkellä meillä on kissa. Ei olla allergisia, joten voimme kyllä mennä kylään eläinperheisiin. En pelkää koiria tai kissoja, mutta tiedän että eläinten ja lasten kanssa saa olla tarkkana. Karvat eivät haittaa eivätkä nuolevat tai haistelevat koirat. Nylkyttävän voi nostaa pois. Aika kauaksi luonnosta on osa ihmisistä vissiin vieraantunut. No, jos jokin kuristajakäärme olisi vierailupaikassa, niin ehkä toivoisin sen pötköttelevän terraariossaan vierailun ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdallani ystävien luona käynnit ovat selkeästi harvenneet heidän hankittuaan koiran. En pidä yhtään, eikä onneksi tarvitsekaan.

Vierailija
4/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vähän sama kuin jos alkaisi lupaa kysymättä polttaa tupakkaa toisen kotona! Hyi hitto!

Vierailija
5/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun erittäin allerginen tyttö, eli kotiin ei pahemmin koiran pölyjä vaatteissaan voi viedä:(

Vierailija
6/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulon haju kyllä ehkäisee oivalla tavalla kyläilyn, jotkut koirat haisee pahalle. Ilmeisesti kaikki ei pese koiriaan koskaan ja kun koira kastuu ulkona se löyhkä on aivan järkyttävä siinä märässä koirassa.

Vastenmielistä on kuolaava, hyppivä levoton koira. Nylkyttävä pillunnuuhkija on pahin ja siitä tulee mieleen epäily että onko

jotain todella likaista ja kuvottavaa kyseessä.

Ilmeisesti koiran omistajat tottuu siihen löyhkään ja eivät itse sitä huomaa.

Meille ei voi tulla koirat koska perheessä on yksi allergiaa sairastava. Allergia rajoittaa myös vierailuja.

Vierailija
7/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvi edes olla karvaava koira, riittää että se on joku yli-innokas loikkija ja häärääjä, ynf.

Vierailija
8/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen likaava ja karvaava, päälle hyppivä ja haisteleva koira on kamala. Täytyy olla todella hyvä ystävä, että viitsin mennä sellaiseen paikkaan.

Vierailija
9/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla allergisia, joten karvat ei pelota. Vaatteet kyläilylle valitaan sen mukaan, että karvat ei niin haittaa. Farkut esim.

Vierailija
10/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai haistelee, mutta sen jälkeen voisi poistua. Yhdellä kaverillani oli koira, joka oli koko ajan kiinni haaravälissä. Ja tunnen kyllä muitakin koiria, eivätkä ne toiset koirat ole sellaisia - eli ei se minusta ole kiinni.

Vierailija
11/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan jos koira on sisällä.

Vierailija
12/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn aina vierailta, haluavatko että laitan koiran vierailun ajaksi ulos. Arvostan niitä ihmisiä, jotka uskaltavat sanoa suoraan, jos eivät halua meidän yli-innokasta karvakuonoamme jalkoihinsa pyörimään :) Tosin suurin osa meidän vieraista on sellaisia, jotka istuvat suuren osan vierailusta koiran kanssa lattialla :)

Karvoillehan ei tietenkään mitään voi, paksuturkkisesta sitä aina lähtee. Mutta ei sentään meilläkään niin paljon, että vieraat joutuisivat autoansa imuroimaan! Ja meillä tarjotaan eteisessä lähtijöille vaateharjaa :)

Vierailija
13/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tekee pahaa kuolaava koira ruokapöydässä, päälle hyppivä koira tervetuloa-toivottamassa, syliin pyrkivä kissa " voi sehän löysi lämpöisen sylin, hellanlettas" -lässytyksillä, Ja mua ei pätkääkään kiinnosta osaako koira istua vai ei tai mitä muita temppuja se tekee. Ok, kaikki koirat ei ole tämmöisiä ja yleensä ystäväni ovat oppineet jo mun ekasta vierailusta ettei tuo ihminen [b] todellakaan[/b] pidä eläimistä. Mun ei tarvii tykätä teidän elukoista! Jos se ei passa, jätä minut kutsumatta, en todellakaan suutu!

Vierailija
14/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ei ole koirissa kurjinta vaan se että ne tunkee päälle ja haisee hirveiltä.

Vierailija
15/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan koko vierailun jana, hyi hitto, onneksi ei kaikki sentään, en usko minäkään että olen erityisen haiseva sieltä kun ei kaikki koirat sitä tee, hyi. Ja toinen ryhmä on ne jalkaa nylkyttävät piskit, yök hyi ja todella kiusallista olla kylässä kun joku koira nylkyttää säärtä vasten istuessasi kahvillakin, siinä sitten hämilläsi ja puoliraivossakin jo yrität vaan työntää sitä kiimakallea pois kimpustasi.

Hyi helvetti, miksei niitä voi lukita johonkin siksi aikaa kun käy vieraita?

Vierailija
16/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä kaksi pientä koiraa, ihan pelottaa aina mennä kun hyppivät niin kamalasti alussa.

Käyn kyllä kylässä ja rapsuttelen koiria kun rauhoittuvat alun hyppimisestä.

Valitettavasti saan tunnin päästä kauheen tirskumiskohtauksen ja pian lähtee ääni.

Vierailija
17/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan sitä, että se koira tulee koko ajan lääppimään. Kun emäntä ei näe, niin huitasen ja " potkasen" (siis en todellakaan potki...) koiran pois. Siis tönäsen. Mutta kun kun emäntä näkee... nin tilanne on todella kiusallinen. Yritän vaihtaa kiusaantuneena asenta ja siirtää jalkaa toiselle polvelle, että se rakki ei pääse lähelle.

Minä tunnen kivojakin koiria. Jos se koira on rauhallinen, niin se voi olla paikalla. Mutta sellainen rakki, jonka iho näyttää punaisen ihottumaiselta, joka haisee, joka nuolee, joka hyppii, niin se ehdottomasti pois.

Vierailija
18/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syinä mm. Omien lapsien tarkka silmällä pito. Eivät ole eläimiin tottuneet joten niitä on vahdittava herkeämättä ettei mitään tapahdu. Osaavat muuten olla ihmisiksi kylässä mutta minua pelottaa tuollaiset tilanteet.

En itsekään välitä koirista kovasti vaikka olenkin sellaisen omistanut.

Kissat luovat saman efektin kylälyintooni joten ei kiinnosta nekään kovasti.

Vierailija
19/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan semmoinen vanha hikinen sukka, yöks! Miten jotkut voi nukkua sellainen vieressä?!

Vierailija
20/46 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koira olisi arvaamaton, lapsena parilla kaverillani oli sellaisia koiria. En minä sen takia kavereilla silloin ollut käymättä, kun ei koskaan mitään pahempaa käynyt, mutta nyt en ehdoin tahdoin veisi lapsia sellaiseen paikkaan.

Mutta muuten osaan sen verran käsitellä koiria, että saan hätistettyä haarojen nuuskijat sun muut yli-innokkaat pois, jos niin haluan.