Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva paino 168 senttiselle?

Vierailija
24.03.2008 |

Uskomatonta, että painonvartijoiden hyvän olon paino - taulukon mukaan voisi painaa 71 kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaliipainon rajat 56 - 70 kg. Sopiva paino on se paino, jossa voit hyvin, ja paino pysyy kohtuullisella määrällä liikuntaa samassa ilman, että sinun tarvitsee rajoittaa syömistäsi.

Vierailija
2/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma 10kg liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

cm pituus ja paras paino ollut 65-70 kg, nyt 72 ja pudotan nyt muutaman kilon lisäämällä liikuntaa. Siis paras paino ollut minulle tuo.

Vierailija
4/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm pitkä ja painan 58 kg. Tämä on juuri sopiva. Muutama kilo kun olisi enemmän (on ollut joskus viiskin), niin ähkyisin ja puhisisin esim. portaissa ja se on huonoa oloa se.

Vierailija
5/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä millään vielä riitä hyväänoloon! Tuo jonkun mainitsema porrastesti on hyvä.

Vierailija
6/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt olisit 168cm pitkä ja painaisit 128kg, olisit lihava. Sitten alkaisit laihduttaa, niin aivan varmasti kun painoa olisi 78kg olisit jo hoikka,

jostain syystä ainakin minulle kävi noin, laihdutin yli 30kg ja taulukoiden mukaan olin edelleen ylipainoinen BMI28 (167/77) mutta olin hoikka, mahduin hyvin samoihin vaatteisiin kuin 10-15kg minua kevyemmät kaverini, lainailimme housuja toisillemme jne, eikä kukaan huomautellut painostani koskaan enkä edes ollut lihava tai löysä enää. Ihmeellistä.

On muitakin ex-lihavia (ei siis vähän pyöreitä vaan ollut kunnon läskejä) jotka laihduttuaan painavat enemmän kuin muut hoikat ja silti ovat hoikkia eikä uskoisi että painaa esim reilusti yli 70kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi