Herraisä nuo Tukiaisen siskokset on TUHDISSA KUNNOSSA! Tsekatkaa IS:sta tuoreet kuvat Dollsien pääsiäiskeikalta!
Karmeita möhömahoja molemmat... painoa varmasti jotain 70 kiloa molemmilla! Nyt laihdutuskuurille Johanna ja Julia!
Kommentit (22)
Tollaset löllöt pitää peitää, eikä esitellä kaikelle kansalle!
ja treenit on jääneet vähemmälle. Minustakin varsin tukevia molemmat Tukiaiset...
Miksi esiintyjä ei saisi olla rehevämpi?
ketkuttelevien naisten tulisi olla??
Juuri tuollainen kroppa on paras tuohon hommaan.
ja showtaan vetävät! Ei tosiaan mitään Moulin rougea...
Pyllyn vatkaaminen on ihan itse opittua mtv:tä katselemalla. Siksi noloa tituleerata itseään tanssijaksi...
jossa kai pitäisi olla esteettisen näköinen. Varsinkin Johanna on varsinainen pötkö, ja huomasitteko kolme kokoa liian pienet bikinit mitkä Julialla oli yhdessä kuvassa? Karsean näköistä. Molemmilla oli ainakin viisi kiloa, Johannalla ehkä enemmänkin ylipainoa.
Mielestäni se on heillä murheista pienimpiä.
Tämäkin mamma voisi samantien alkaa seksitanssijaksi, samanlaiset jenkkakahvat ja kaljamassu löytyy.
Ei vaan, hyvä kun on näitä vähän tuhdimpia tyrkkyjä julkisuudessa, ei tule tavismammoille niin kovia paineita pitää itseään timminä. Niissä kaljaräkälöissä missä noi Dollsit esiintyy äijät kuolaa silti, on sitä painoa enemmän tai vähemmän.
Kirkkonummen kuppiloissa tollasella kropalla puputyttöasussa!
Ja sekös kenkuttaa niitä, jotka pitävät itsensä kuikeloina vastatakseen kauneusihannetta (= homojen muotisuunnitteliojoiden ihanne).
En tällä ota kantaa Tukiaisten tapaukseen, mutta näin on valitettavasti näppylät.
on kyllä lihastakin mutta osa ihan sitä läskiä.
Silti on miehet ihan yhtälailla kehuneet;olen samaa koko luokkaa kuin noi Tukiaisen siskokset. Poikkeuksena vaan et en kyllä esiintyis tuollaisissa vaatteissa. ja yleensäkin on iso virhe yrittää ahtautua niihin entisiin vaatteisiin jos on lihonut.. Eli en enää todellakaan pidä niitä pikkupikkutoppeja mitä pidin ennen.
prosenttisen varma, että nykyinen mieheni saa jotain pervoja kiksejä siitä, että taistelen paino-ongelmien kanssa. Joko se tykkää tuhdeista tytöistä - mitä en ole ollut ja jollaiseksi en aio vastaisuudessa muuttua - tai sitten se luottaa siihen, että jos mä lihon riittävästi, kukaan muu ei huoli mua ja se voi kohdella mua rauhassa kaltoin ilman pelkoa siitä, että lähden lätkimään tai " vaihdan parempaan" .
tai ei ihan niin timmit reidet, jos nainen osaa liikkua seksikkäästi ja näyttää viihtyvän kropassaan. En itse pidä noita Tukiaisen neitoja tosiaankaan kuumina tapauksina, mutta hyvin ymmärrän että vetoavat kropallaan moneen mieheen. Naama nyt Johannalla ainakin on aika surkea, ja toi halpislook on täys turnoff. Mutta kukin tyylillään.
Ei sitä voi tanssiksi sanoa, ne buuattiin pois lavalta.
Mutta minusta nuo näytti ihan hyvältä. Ei liian laihoilta mutta enpä menisi läskeiksikään haukkumaan. Normaalikropat ja ihan kivaa vaihtelua nähdä normaalipainoisia esiintyjiä.
Onko sillä varaakaan vaatia jotain anorektista rimpulaa g-kupin tisseillä?
Ovat kyllä tukevia molemmat, mutta varsinkin Johanna!
Maha yritetty vetää sisään korsetilla.
Koita sä tikku yrittää elää sitä ihan omaa elämää.