Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herraisä nuo Tukiaisen siskokset on TUHDISSA KUNNOSSA! Tsekatkaa IS:sta tuoreet kuvat Dollsien pääsiäiskeikalta!

Vierailija
23.03.2008 |

Karmeita möhömahoja molemmat... painoa varmasti jotain 70 kiloa molemmilla! Nyt laihdutuskuurille Johanna ja Julia!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita sä tikku yrittää elää sitä ihan omaa elämää.

Vierailija
2/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset löllöt pitää peitää, eikä esitellä kaikelle kansalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja treenit on jääneet vähemmälle. Minustakin varsin tukevia molemmat Tukiaiset...

Vierailija
4/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esiintyjä ei saisi olla rehevämpi?

Vierailija
5/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkuttelevien naisten tulisi olla??

Juuri tuollainen kroppa on paras tuohon hommaan.

Vierailija
6/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja showtaan vetävät! Ei tosiaan mitään Moulin rougea...

Vierailija
7/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn vatkaaminen on ihan itse opittua mtv:tä katselemalla. Siksi noloa tituleerata itseään tanssijaksi...

Vierailija
8/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kai pitäisi olla esteettisen näköinen. Varsinkin Johanna on varsinainen pötkö, ja huomasitteko kolme kokoa liian pienet bikinit mitkä Julialla oli yhdessä kuvassa? Karsean näköistä. Molemmilla oli ainakin viisi kiloa, Johannalla ehkä enemmänkin ylipainoa.

Vierailija
9/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on heillä murheista pienimpiä.

Vierailija
10/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin mamma voisi samantien alkaa seksitanssijaksi, samanlaiset jenkkakahvat ja kaljamassu löytyy.

Ei vaan, hyvä kun on näitä vähän tuhdimpia tyrkkyjä julkisuudessa, ei tule tavismammoille niin kovia paineita pitää itseään timminä. Niissä kaljaräkälöissä missä noi Dollsit esiintyy äijät kuolaa silti, on sitä painoa enemmän tai vähemmän.

Vierailija
11/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummen kuppiloissa tollasella kropalla puputyttöasussa!

Vierailija
12/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekös kenkuttaa niitä, jotka pitävät itsensä kuikeloina vastatakseen kauneusihannetta (= homojen muotisuunnitteliojoiden ihanne).

En tällä ota kantaa Tukiaisten tapaukseen, mutta näin on valitettavasti näppylät.

Vierailija
13/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä lihastakin mutta osa ihan sitä läskiä.

Silti on miehet ihan yhtälailla kehuneet;olen samaa koko luokkaa kuin noi Tukiaisen siskokset. Poikkeuksena vaan et en kyllä esiintyis tuollaisissa vaatteissa. ja yleensäkin on iso virhe yrittää ahtautua niihin entisiin vaatteisiin jos on lihonut.. Eli en enää todellakaan pidä niitä pikkupikkutoppeja mitä pidin ennen.

Vierailija
14/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

prosenttisen varma, että nykyinen mieheni saa jotain pervoja kiksejä siitä, että taistelen paino-ongelmien kanssa. Joko se tykkää tuhdeista tytöistä - mitä en ole ollut ja jollaiseksi en aio vastaisuudessa muuttua - tai sitten se luottaa siihen, että jos mä lihon riittävästi, kukaan muu ei huoli mua ja se voi kohdella mua rauhassa kaltoin ilman pelkoa siitä, että lähden lätkimään tai " vaihdan parempaan" .

Vierailija
15/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei ihan niin timmit reidet, jos nainen osaa liikkua seksikkäästi ja näyttää viihtyvän kropassaan. En itse pidä noita Tukiaisen neitoja tosiaankaan kuumina tapauksina, mutta hyvin ymmärrän että vetoavat kropallaan moneen mieheen. Naama nyt Johannalla ainakin on aika surkea, ja toi halpislook on täys turnoff. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
16/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tanssiksi sanoa, ne buuattiin pois lavalta.

Vierailija
17/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta nuo näytti ihan hyvältä. Ei liian laihoilta mutta enpä menisi läskeiksikään haukkumaan. Normaalikropat ja ihan kivaa vaihtelua nähdä normaalipainoisia esiintyjiä.

Vierailija
18/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä varaakaan vaatia jotain anorektista rimpulaa g-kupin tisseillä?

Vierailija
19/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä tukevia molemmat, mutta varsinkin Johanna!

Vierailija
20/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha yritetty vetää sisään korsetilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi