Miten teillä, joilla kaksi turvaistuinikäistä hoidossa ja molemmilla vanhemmilla oma auto
Miten olette järjestäneet hoitoon viemisen ja hakemisen, onko teillä neljä turvaistuinta vai miten?
Kommentit (12)
Päivähoitomaksut menee varmaan kalleimpaan luokkaan, bensaan tulee menemään vähintään 200 euroa kuussa ja sitten vielä investoitava 2xturvaistuin! Mun nettopalkasta yli puolet hujahtaa jo pelkkiin hoito- ja kulkemiskustannuksiin. Että noin 350¿ enemmän rahaa kuussa jää käteen siitä, että olen 9 tuntia päivässä muualla kuin kotona... Jotenkin ei tunnu kauheen reilulta.
vie lapset hoitoon ja lapset kiinni vain auton vöillä. Ovat 3v ja matkaa 1,3km hiljaista kylätietä. Olemme ostamassa korokeistuimia käytettynä kunhan
saamme aikaiseksi.
Sellaiset hätävarakorokkeet on takakontissa yllättäviä tilanteita varten.
omissa autoissa molemmissa tietty 2 istuinta ja mummin autossa myös kaksi istuinta koska mummi välillä kuljettaa lapsia myös. tuo rahan meno on aivan älytöntä vaikka pari istuinta on ostettu käytettynä.
Monet kuitenkin tekevät niin, että toinen vie aamulla ja toinen hakee illalla. SIksi auton vaihto ei ole optio.
minä vien ja haen. Aina.
Miehellä pitempi päivä töissä ja tää nyt vaan on langennut mulle.
Ei tulisi mieleenkään ostaa enempää istuimia!
Eli siis 6 istuinta yhteensä; 3 HTS:n 1-2-3:sta ja 2 koroketta + 1 perusturvavyöistuin. Selkämenosuuntaan istuimia oli aikanaan vain 2 ( eli siis 1/oma auto)