Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takapuoleen sattuu =(

23.03.2008 |

Onko kellään vastaavaa kokemusta? eilen kun nousin sohvalta, tuntui tosi ikävältä, vähän niin kuin jotain olis revähtänyt jossakin päin ahteria. Ei ollut sit enää kovin kipeä, mutta yöllä sängyssä kääntyily sattui tosi paljon. nyt istuminen sattuu tietyissä asennoissa, ja joskus myös kävellessä. pöntöllä sattuu, muttei kovin paljon verrattuna normaaliin ummetustilaan. en osaa oikein edes sanoa, että onko kipu suolessa vai jossain lihaksessa..

viikkoja on nyt 35+2.

osaisko siis kukaan sanoa, mistä vois olla kysymys?

tuskin kovin vakavaa, mutta tosi ärsyttävää kylläkin

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu takapuolessa, keskellä. Aivan alaselässä, takapuolen alkaessa, keskellä :) On vaikea selittää.

Vaikeuttaa välillä kävelemistä.

Juuri valitin miehelle, että kuluisi aika nopeasti! Esikoisen aikana ei oikeastaan ollut kuin viiltävää kipua, liitoskipuja, alapäässä.

Nyt seistessä, liikkuessa sattuu selkään, häntäluuhun.. No kun istuu, makaa sattuu häntäluuhun sekä häpyluun päälle. Ei itse luuhun vaan ns kudokseen siinä päällä. Tulee sellainen paineen tunne. Alkaa kun nousee ylös.. Makuuasennossa lonkkia särkee ja kolottaa..

Vielä olis 14vko laskettuun aikaan....

rv 25+4

Vierailija
2/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinki ku oot noin pitkällä ni en ihmettele jos painaa. mulla on viikkoja 29+4 ja ollu häntäluu jo kauan kipee. se on kyllä ollu kaks kertaa murtunu, et nyt sitte vaan oireilee ku siihen kohdistuu enemmän painoa.

ei pysty istua kovalla ku taaksepäin ei kärsi just häntäluun takia nojata mut eteenpäin ei mahan takia mahu kunnolla.. saattaa kuulemma olla kovinki kivulias synnytyksessä.

mulla tuntuu tossa pakaroiden välissä tavallaan mut siellä sisäpuolella. sopivasti ku sen paukauttaa johonki ni tietää kyllä paukauttaneensa. ja saattaa tuntua ikävältä just vaikka nukkuessa tai vessassaki. mut ei mun tietääkseni oo mitenkää vaarallista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voi olla peräpukamatkin, jos ummetusongelmaa on ollut. Ne voi myös olla kivuliaat, eikä niistä välttämättä muuten tietäisikään (jos kasvavat sisäpuolelle), joskus veristä vuotoa lisäksi. Aika tavallinen ongelma raskauden aikana. Sellaisia ilkeitä vihlaisuja tietyssä asennossa, että on pakko vaihtaa istuma-asentoa, yleensä eivät kestä kauaa kerralla. Siihenkin vaivaan olemassa lääkettä jos ei itsekseen katoa.