Ahdistaako muita, keillä ei vielä liikkeet tunnu??
Täällä nimittäin on ainakin yksi melkein höperöksi tuleva jo neljättään odottava viikoilla 15+2 oleva äiti, joka pelkää koko ajan masuasukin puolesta. Miten sitä voikin olla näin hermoileva. Yksi syy tietysti on omalla kohdallani viime syksyinen keskenmeno 6+2 viikoilla, mutta kun pelko on silti kova, vaikka ultrissa kaikki on ollut hyvin.
Tämän tästä katselee peilistä onko edes masu kasvanut,mutta mun kohdalla tuntuu, että vaan läski se laittaa mahaa pömpöttämään arghh!
Onko teillä muilla samankaltaisia tuntemuksia ja miten niistä selviydytte eteenpäin?
Kommentit (2)
tuntua eli rv:lla 20. kaikki raskaudethan on yksilöllisiä. en huolehtuisi tuossa vaiheessa. Yleisestihän sanotaan et liikkeet alkavat tuntua siinä n.rv 20:n kohdalla ensimmäisillä odottajilla ainakin.Ja vähän sitä ennen muilla. Eli sun vauvelin pitäisi alkaa tuntumaan ihan kohta. Älä stressaa siitä,koska stressihän vaikuttaa lapseen. Jos olen stressaantunut mun maha reagoi siihen heti ja mahaan alkaa sattuu. siis,varsinkin sillon jos huudan miehelle tai töissä on stressiä.
MUlla viikkoja jo 17+6 ja ekat muljahduksetkin tunsin jo 10+ viikoilla..sit pari viikkoa joka päivä jotain ja sit ne HÄVIS!! Olin ihan hermona ja kävin sydänääniäkin kuuntelemassa. Se autto viikon ja sit taas hermo nosti päätään. MUlla vielä oli hetki sitten iso maha ja nyt se on ihan mini!! Olikohan sitten jotain alkuturvotusta niin kauan vai mitä lie. MUtta väkisin on sellanen olo että kaikki ei oo hyvin. Nyt pari päivää on sellanen olo että olikohan tuo potku jne..mutta kun kestää vaan sen sekunnin niin tiedä sitten!
Mulle tää on neljäs raskaus joista eka meni kesken ja todettiin np-ultrassa vasta. En tie miks itekki on näin hermona tän asian kanssa! Mut ei se auta...mies hyvin sano että ollaan nyt onnellisia niin kauan kun lupa on ja murehditaan sitten jos jotain murehdittavaa tulee =)
Mutta kyllä ne liikkeet sais alkaa tuntumaan jo ihan oikeasti!!!!! MUlla tosin tuosta kuopuksestakin hävis liikkeet suht samalla lailla ja ultrassa todettiin että potkii selkään päin joten eivät siks tunnu.
Jaksuja sinne..kyllä ne sieltä kohta tuntuu ja kirotaan kun on kyljet kipeenä iskuista ;)
Hippuskainen ja hippu 17+6