Pelottaa!!
Kääk! Plussasin viime viikolla ja nyt rv. 6+1, ja viikonlopusta asti on ollut menkkamaista kipua alavatsalla ihan taukoamatta. Muutenkin masua on vääntänyt, mutta tuo " kuumotus" alavatsalla on jatkuvaa. Välillä tuikkaa oikein kunnolla. Ei kai vaan taas keskenmeno?? Viimeksikin oli samanlaisia kipuja viikon, sitten alkoi vuoto :(:( Muita oireitakin on: välillä on kamala nälkä vaikka ei ole kauaa syömisestä, närästää aamusta iltaan, ja mikä ihmeintä, karkkia ei tee mieli, vaikka olen varsinainen karkkirotta.
Kommentit (3)
... tai ainakaan minä en aio. Mulla on ihan samanlaiset oireet, ei kokemuksia aiemmista raskauksista, ja uskon vakaasti että kaikki kuuluu asiaan!
Vesikko 6 tasan
Mulla oli samanlaista kipua myös ja pari kertaa yöllä heräsin ihan hirveeseen menkkamaiseen jomotukseen. (siis koski 10*kovempaa ku ferraripäivinä) Neuvolatäti sanoi, että kosku johtuu kohdun kasvusta.
Mulla tuo kipu loppui viikon sisällä. Jos sulla pidemmän aikaa koskee, ni kandee kysyä sitten neuvoa neuvolasta/lekurilta.
Mutta oletettavasti tuo on ohimenevä tila, niinku mullaki.
T. Tirppis ja mukelo 31+7
Toivottavasti ei ole mitään hätää. Mulla oli myös menkkamaisia kipuja alkuraskaudesta, voi johtua kohdun kasvamisesta. Toivotaan parasta, voimia:).