Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa!!

30.10.2006 |

Kääk! Plussasin viime viikolla ja nyt rv. 6+1, ja viikonlopusta asti on ollut menkkamaista kipua alavatsalla ihan taukoamatta. Muutenkin masua on vääntänyt, mutta tuo " kuumotus" alavatsalla on jatkuvaa. Välillä tuikkaa oikein kunnolla. Ei kai vaan taas keskenmeno?? Viimeksikin oli samanlaisia kipuja viikon, sitten alkoi vuoto :(:( Muita oireitakin on: välillä on kamala nälkä vaikka ei ole kauaa syömisestä, närästää aamusta iltaan, ja mikä ihmeintä, karkkia ei tee mieli, vaikka olen varsinainen karkkirotta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole mitään hätää. Mulla oli myös menkkamaisia kipuja alkuraskaudesta, voi johtua kohdun kasvamisesta. Toivotaan parasta, voimia:).

Vierailija
2/3 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai ainakaan minä en aio. Mulla on ihan samanlaiset oireet, ei kokemuksia aiemmista raskauksista, ja uskon vakaasti että kaikki kuuluu asiaan!

Vesikko 6 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaista kipua myös ja pari kertaa yöllä heräsin ihan hirveeseen menkkamaiseen jomotukseen. (siis koski 10*kovempaa ku ferraripäivinä) Neuvolatäti sanoi, että kosku johtuu kohdun kasvusta.

Mulla tuo kipu loppui viikon sisällä. Jos sulla pidemmän aikaa koskee, ni kandee kysyä sitten neuvoa neuvolasta/lekurilta.

Mutta oletettavasti tuo on ohimenevä tila, niinku mullaki.

T. Tirppis ja mukelo 31+7