Lue keskustelun säännöt.
Avoimen väylä
23.03.2008 |
Onko kukaan päässyt opiskelemaan avoimen väylän kautta yliopistoon?
Mitä ja mihin pääsit opiskelemaan? Oliko paljon opintoja valmiina? Minkä ikäisenä pääsit?
Itse aion hakea nyt kirjallisuutta lukemaan väylän kautta. Avoimen opintoja on 110 op valmiina. Paperit laitan viiteen yliopistoon.
Jännittää!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla