Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Väkivalta parisuhteessa
22.03.2008 |
Olen uudessa suhteessa, ajaan vuoden kestänyt ja nyt on mies 3 kertaa käyttäytynyt mielestäni väkivaltaisesti riidan yhteydessä. ei ole lyönnyt, mutta tönimistä, naamasta puristelua yms. mitä olette mieltä? minusta kaikki se, mitä minulle tehdään vastoin tahtoani, on väärin.
Kommentit (2)
Vierailija:
minusta kaikki se, mitä minulle tehdään vastoin tahtoani, on väärin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yksikään mies ei ole sen arvoinen että kannattaa antaa kohdella itseään väkivaltaisesti.